10 de novembre 2009

EL SHOW DEL DIA

Wola a toton!
He llegit a la revista Science que la gent enfadada pensa millor. I això ho argumenten amb tota una llista de raonaments científics. És una pena. Quanta gent hi ha al món que s’hauria d’enfadar molt i molt més?? Hem de fer del nostre món un lloc ple de persones enfadades i enfadoses? Ep! i si a partir d’ara un dia us faig enfadar.... és pel vostre bé!! Que quedi clar! Que quedi clar collons!!! Ui! Perdoneu, és que m’he enfadat.... així penso millor. De totes maneres no estic gaire d’acord. Jo quan veig el meu cap al despatx enfadat.... no crec ni de bon tros que pensi millor. Malgrat que també puc dir que si quan està enfadat pensa com pensa i és el millor que pot fer.... quan no està enfadat.... no dòna per més el desgraciat!!
El que pasa és que per sort sempre trobem gent que ens ajuda a enfadar-nos i per tant a pensar millor. L’altre dia a BCN van fer la cimera pel canvi climàtic, on tot de paios que cobren unes dietes acollonants i s’hostatgen als millors hotels del món, no es poden posar d’acord en contaminar menys. Però cada cert temps es troben per no dir que no fan res. I Barcelona surt en els diaris de tot el mon com a gran amfitriona de la cimera i defensora del clima. A l’endemà d’acabar la cimera del canvi climàtic.... no se’ls acut res millor que organitzar una cosa que es diu SNOW SHOW, que consisteix a fabricar milions de tones de neu artificial, posar-les al mig de Barcelona i fer que uns quants paios, no els mateixos de la cimera, uns altres diferents, es dediquin a llançar-se i fer voltes a l’aire. Per que no llencem els paios de la cimera, sense skis i de cara?
Però bé, i això és sostenible? És eco-lògic? Ja us ho dic jo que ho fan per enfadar-nos.
Només els puc dir això

3 Comments:

Blogger Unknown said...

D'acord amb tu Xavi...Lo del snow show em sembla lamentable. I aquests de la cimera del canvi climàtic amb les seves dietes, que n'aprenguin dels investigadors (joves, això sí, predocs i postdocs) del creaf al congrès de l'asociación española de ecología terrestre. En un bungalow de 10 persones. I la farra i les tapes, autofinançades, eh?

6:32 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Vols dir que no eren els mateixos, els de l'snow show...?
David

9:50 p. m.  
Blogger R! said...

El que dius de la gent enfadada no ho sabia ni hi estic d'acord, perquè quan estàs enfadat et sols estressar, i estressat no es pot pensar (almenys jo) bé, i el que has dit del canvi climàtic i l' Snow show em pareix una merda la veritat, si tant defensam el planeta no podem fer això més tard... però bé.. la gent s'interessa pel que s'interessa

3:13 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats