13 d’agost 2009

EL DIBUIX DEL DIA

Wola a toton!

He estat fent un rànquing de les preguntes que més cop m’han fet els meus nebots en relació a la cama enguixada. Per si no ho sabeu la majoria de nens, i els meus nebots especialment, son força curiosos i si son molt xerrameques, la barreja d’ambdues coses, fa que disparin preguntes constantment. El rànquing és aquest:

Et fa mal?
Et fa mal? (Picant)
Et fa mal? (Pujats a sobre)
Podem pintar-lo?
Podem dibuixar-lo?
I si t’entra una formiga fa pessigolles?
I com dorms?
I es pot mullar?
I si plou?
Tens calor?

Jo no els deixava guixar-lo, per que després queda una marranada tot l’estiu, de manera que els feia dibuixar en un paper el que volien posar al guix. I després miràvem si quedava bé. D’aquesta manera m’han dibuixat moltes vegades el guix i encara el porto blanc. O gairebé. A veure quan dura.....
Free counter and web stats