25 de juliol 2009

LA TRENCADISSA DEL DIA

22 de Juliol. Cap a les 10.15 hores. Com cada dimecres jugàvem a futbol. Era el darrer partit de la temporada. Eren els darrers minuts de la temporada (per cert, de clar color DARKI) i ves per on que la mala fortuna va caure sobre meu. Un xoc desafortunat, sense cap intenció (oi?) i un cop fort al genoll. Molt fort. Jo vaig sentir el "crec" de l'os al petar. Des del terra estant, vaig comprovar que la cama no feia la seva funció, com una palanca que possibilita el moviment moguda pels músculs. No la podia moure. No feia mal, suposo que pel cop. Vaig notar el genoll enfonsat, com un petit volcà, el tocava i no estava dur, s'enfonsava, però es va inflar molt ràpidament i aquesta sensació tant rara va desaparèixer. Em van portar d'urgències a l'hospital, ja us explicaré més tard com, i allà em van diagnosticar ràpidament: "Ho sento noi, tens el genoll trencat, la ròtula partidaen cinc parts, t'has de quedar, ara mateix t'ingressem i demà al matí t'hem d'operar aquest genoll"

I aquí comença l'aventura........

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

No recordo pas que tot tingués color darki, ans al contrari.
Però l'important es que en Xavi tenia ganes d'emular l'Iniestra lo Puto CracK, i va voler acabar lesionat la temporada, si bé quelcom te d'estrany aquesta cama enguixada. Tota blanca?, sense cap signatura ni inscripció?, no se no se!.
Fins on arriva l'enguixamenta S. Parets?.

Xavier

1:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats