21 d’abril 2009

EL COLOR DEL DIA

Wola a toton!
Vaig arribar de vacances de Setmana Santa i em vaig trobar un regalet súper xulu que l’ajuntament ens ha fet a tots: una magnífica zona blava enmig del poble!! La veritat és que em va fer molta il·lusió.! No us podeu ni imaginar com queden de bonics els carrers tots pintats amb aquell blau tant harmoniós i la sensació de pau que retransmet aquest color. No sé, crec que han triat especialment aquest color de pintura perquè aporta un nosequé que se’t fa joiós als ulls, oi? No penseu igual?
Però el millor de tot va ser quan vaig descobrir que el papa ajuntament , sent tant i tant bó, no es va poder estar de fer-nos mooolt més feliços i va fer unaltre zona blava! Oh quin gran goig quina joia quan la zona blava cobreixi tots els carrers!!
És que heu de pensar que ara ens estant fent un carrer major nou, l’han aixecat tot, han tancat passos, i no han deixat pedra sobre pedra. Els comerciants també salten d’alegria! Sobretot he trobat molt feliços els amos dels bars, que ara, amb el bon temps, posaven les taules al carrer. Ara podràs demanar un gelat i un casc pel mateix preu. I clar, com el carrer està tancat i no es pot ni passar ni aparcar doncs han pensat...molt intel·ligentment: “hmmmm a veure.... com ho podem fer per recuperar aquestes 50 places d’aparcament que hem tret als ciutadans del poble?? No ho sabem, però mentrestant anem a convertir en zona blava tot el que puguem” A això se li diu Cornuts i pagar el beure, o millor dit, pagar el pàrking. Em diuen que quan les obres del carrer major acabin treuran aquestes boniques zones blaves. Algú s’ho creu? Home, noooo! Estic segur que papa ajuntament no ens deixarà que les nostres vides tornin al gris i blanc, i continuaran apostant pel blau que queda molt més maco. A veure si ens obliguen a crear l’ESCAMOT BLAU!. Ah, i la resta de veins del poble no us preocupeu, que papa ajuntament també us farà feliços a tots, ja veureu que contents us poseu quan comencin a fer les obres del carrer Lleida o del carrer de l’Alzina, per posar dos carrers a l’atzar. Us tancaran els carrers per obres i us els pintaran de blau també. O no.
Free counter and web stats