04 de març 2009

LA REFLEXIÓ DEL DIA

Wola a toton!
Quan he fet aquest post l'havia titulat "LA FRASE DEL DIA", però quan me l'he llegit no m'ha agradat, l'he canviat a "La reflexió del dia" per que realment és el que espero que feu.

Doncs yatà..... ja va ser el meu niversarifeliç i vaig rebre moltes felicitacions i ens ho vem passar molt bé. Alguns m'han dit Viejo, viejete, iaio, Senyor, pureta, adult, i altres m'han dit jovenalla, xavalet, petitajo, nen, petitó i jovenet. I quí té raó? Doncs una mica tots. Per això he pensat que aquesta frase és perfecte per avui:

Dins de cada persona de setanta anys
n'hi ha una de trenta-cinc
que es pregunta què coi ha passat.
Eva Piquer (Barcelona 1969)

jo potser soc una mica més agossarat, ja em coneixeu, o no, i penso:

Dins el meu cos de quaranta un anys
hi ha encara la persona amb l'esperit dels vint anys.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

COM SEMPRE EQUIVOQUES L'APRECIACIÓ:
RERA L'EDAT CRONOLOGICA DE 40 ANYS, HI HA UN CERVELL DE DISSET I UN COS DE 50.
PERÒ TU TRANQUI, EL QUE IMPORTA ES COM TENS L'ANIM, SENSE ANAR MES LLUNY, JO CADA DIA ESQUIVO L'ENGANY QUE M'ENVIA EL MIRALL A L'HORA QUE M'AFAITO, ALLA HI HA DIBUIXAT UN TIO LLEIG I GASTAT, PERÒ A MI NO M'ENGANYA EL MIRALL, TOT HO FA PER MINAR-EM LA MORAL, PERÒ JO NO DEFALLEIXO, AQUELL REFLEX SE QUE NO ES EL MEU, TOTA LA CULPA ES QUE VAIG COMPRAR-LO DE REBAIXES, I CLAR M'HA SORTIT DOLENT I TRAMPÓS!

XAVIER

10:43 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo també he acabo de fer anys,.... a veure si fem un cafè sorepsa per celebrar-ho.....

10:48 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Una calçotada seria l'esdeveniment perfecte per demostrar que encara ets un xavalet...jeje! Laura

5:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats