11 de febrer 2009

LA CANÇÒ DEL DIA

Wola a toton!
He estat mirant aquest blog i he vist q fa dies q no penjo cap cançò. La conclusió és fàcil. Com m’agrada que hi hagin cançons he estat pensant, tot fent la tria, i apali! aquí la teniu, he triat una nena mala que es diu MURFILA, que espero q pocs de vosaltres la conegueu. Ja sabeu, m’agrada escoltar música de gent poc comercial, de la mateixa manera que feia el programa de ràdio amb música menys comercial del món: AQUALUNG, amb el meu estimat Juli. Aquí us deixo a Mürfila, que és una nena, una dona, un caramel, una bofetada, un crit. És sensual, salvatge, femenina, masculina i molt tendre. No té res a veure amb Amarals, Bebés, Orejas de VG o Triunfitas. O t’agrada o no t’agrada perque se li’n va força l’olla. http://www.murfila.com/. Una tia que me pone! Puja el volum!



M’agrada fer baralles de pessigolles al sofà amb els meus nebots.
M’agrada passejar per la platja quan hi ha tempesta.
M’agrada anar ràpid i sentir l’aire a la cara quan esquio.
M’agrada la sensació que tinc quan marco gols als partits.
M’agrada baixar a tota llet amb la bici i derrapar.
M’agrada passar amb la moto entre els cotxes.
M’agrada conduir amb la música molt alta.
M’agrada el Martini, amb gel, got ample i una oliva.
M’agrada treballar amb Flaix Fm. Forta si pot ser.

M’agrada embolicar-me amb una manta i arraulir-me al costat d’una llar de foc.
M’agrada que la xocolata se’m desfaci a la boca.
M’agrada la paraula arraulir.
M’agrada estar sol al bosc.
M’agrada escriure.
M’agrada escriure’t.
M’agrades tú.
O no.

I a tú q t’agrada?

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ara mateix m'agrada que algú em cuidi la Neus, la meva filleta, i així puc fer altres coses que m'agraden com dormir les hores que vull, llegir, poder escoltar la ràdio, sortir a passejar amb en Pep, endreçar tranquilament el meu despatx que tinc abandonat, anar a veure alguna exposició. etc..., en resum, poder fer una vida normal, és clar que si no tingués a la Neus la trobaria molt a faltar, tant sols voldria una mica de temps per mi, és clar que no em puc queixar perquè es portq molt bé, fa el què ha de fer, plorar quan vol alguna cosa.

Violant Garcia

11:49 a. m.  
Anonymous Anònim said...

M'agrada el cul que hi ha més abaix
PR

12:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats