23 de gener 2009

LA PREGUNTA DEL DIA

NATJA :Cadascuna de les dues masses carnoses de la part inferior i posterior del tronc, entre la cuixa i la cintura del cos humà.

[Etimologia -- Del llatí vulgar «natica», derivat del llatí «natis», mateix significat.]


Per que no em creieu? Si la meva resposta és "els ulls", us aseguro que és la resposta més sincera a la pregunta que em feu. Per que no ens creieu als homes quan ho diem?? Si tú em preguntes corres el risc que la resposta que et doni no t'agradi. Si et dic que els ulls no em creus mai. No ens creieu mai. Si et dic "mira, les teves natges em van semblar impressionants" tampoc em creus. Tampoc ens creieu. "Sempre pensant el mateix" és el vostre comentari típic i tòpic, o "suposo que això és tot el que t'interessa de mi". Doncs mira, ja ho sabeu, el que primer mirem, sincerament, son els ulls. Però el que més ens agrada, certament, és el cul. I ja saps, sempre t'ho diré, i ja saps, sempre m'hi aproparé. Per que m'agrada, per que m'agraden.

I recordes quan vem fer aquesta? Era a casa teva, feia calor, veniem de festa, i em vas preguntar "¿en què et vas fixar quan em vas conèixer?". I jo t'ho vaig dir, com sempre, dona dibuixada.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tot esta inscrit en la genètica dels nostres ancestres.
quan els homínids deambulaven per la sabana en grups, les femelles anaven en primer lloc i rere els mascles a fi de cobrir l'atac del depredador per la reraguarda.
Els nostres avantpassats mascles es van fer un tip de mirar el cul de les femelles.
Per tant amic Xavi els homes no mirem el cul de les noies per lliure elecció, simplement per que tots els nostres actes ja estan predeterminats.
Així que ni lliures, ni intel•ligents!
Tontos del carall!
Apa siau!
Xavier

1:15 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Saps que et dic? que trobo que ets ben sincer.
I perquè no podeu mirar les natjes de les nòies?. Que us penseu, que nosaltres no mirem les del nois?. Però si està molt bé (sempre i quan siguin agradables a la vista).
Personalment, a mi, les meves m'agraden. No m'importa gens que me les mirin.
Els ulls, està clar que s´han de mirar, però un bon cul, no es pot deixar perdre. Està molt i molt bé, poder-nos alegrar la vista una estoneta cada dia.

Carme.

5:20 p. m.  
Blogger Anapana said...

Trobo que heu tocat escriptor i comentaristes el tema de les natjes, amb una gran sensibilitat, és d'agraïr que finalment ens allunyem de la vulgaritat i les coses del cos i del sexe tinguin un context normal, net i sensual.....

7:15 p. m.  
Anonymous Anònim said...

m'agradaria trobar elmapa escrit amb tinta invisible sobre les natjes somiades ..... fent apareixer la tinta invisble a base de petonets, a l'hora que fent un massatge labial just abans de deixar una firma odontològica........ qué voleu que faci?.... És el meu somni de cada dia!.
Joan

8:32 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats