21 de novembre 2008

LA CASELLA DEL DIA

Wola a toton!!
Avui us penjo un post però q en realitat seran tres. Com era molt llarg l'he partit en tres trossets que us penjaré un cada dia. Tracten de ..... nusé com dir-ho...... bé vosaltres mateixos ho veureu.

Avui el primer:

17/11/08 08:21 Hora Zulú. Bunker del Servei Atenció als Ciutadans a l’ Ajuntament.
- Bon dia, li porto els papers per demanar la subvenció d'una entitat.- Li vaig dir després d’esperar fins que la maquina indiqués el meu torn.
- Bon dia, quina vols, l'anual amb conveni o la extraordinaria?.- Em va respondre la senyora funcionaria tot remenant els fulls que li havia posat a sobre la taula.
- Quina t'he marcat?.- Em vaig estranyar perque les X eren ben grans i eloqüents.
- Les dues.
- Exacte, vull les dues.- Veus com encara saps llegir, pensava.
- Es que no sé si pots marcar les dues....
- Doncs marca'm la que vulguis... .- total, pels diners que demanem, no vindrà d'aquí, pensava per mí.
- Jo no puc triar quina vols....
- Doncs marca'm les dues.
- Es que no sé si pots marcar les dues....
- ...... (1,2,3,4,5,6,7,8,....) .... .- Paciència, que és molt aviat.
- Es que hi ha dos caselles i suposo que has de triar una.
- I per que suposes això? Hi ha dues caselles i jo suposo que puc marcar les dues, si no només hi hauria una.
-Es que no sé si pots marcar les dues....
- ..... (9, 10, 11,12,13,14,15,16,17....)... Si no ho saps podriem mirar les instruccions, a veure que hi diu, no?
- No hi ha instruccions, però suposo que no pots marcar les dues.
- ..... (64,65,66,67,68,69....) Doncs ja estan marcades les dues, i ara no podem canviar-ho.- I ho he fet i el paper no s'ha autodestruit...pensava.
- Però jo no sé si t'ho puc entrar amb les dues caselles marcades.
- ... (156,157,158,159,160...) Si no ho saps .... podries buscar algú que ho sàpiga.- Si no podem estar aquí tot el matí, suposant i suposant.
- Sí, però és molt aviat i no sé si trobaré algú.
- Aleshores qué hem de fer? .- Vés a buscar-lo al bar de la cantonada, vaig estar a punt de dir-li.
- Bé, jo ho entro però no sé si ho acceptaran.
- No, un cop em posis el segell ja està acceptat, després veurem si me la concedeixen o no. D’acord? Gràcies, molt amable.

És una decepció per que tot el gran problema es redueix a marcar una casella o dues, i realment no té cap importància. Només es tracta de la imbecil.litat d’una persona. Com diu l’Àstrid, Imagina't a escala mundial! Sovint no sabem definir l'origen de molts dels problemes de les societats, però segur que en bona part són culpa dels imbècils, de la suma de les seves petites imbecil·litats. De molts imbècils que desvien el timó del món quan s'equivoquen en coses tan senzilles com la de prémer el botó correcte o marcar la casella correcta.

Demà la segona entrega. Un altre cas molt curiós. O no.

3 Comments:

Blogger Guillem said...

Efectivament, la imbecil·litat a escala mundial és molt preocupant... de fet la imbecil·litat a escala mundial té nom, segon nom i cognom: George Walker Bush.

3:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

ets més lent que la funcionària aquesta!. Quan toca el segon capítol?
toni +-

2:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Després m'ho miro, millor demà...

Una Abraçada amics!

GAP =)

Per cert, et tinc penja't al lateral com a pàgina amiga Xavi...

8:17 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats