03 de novembre 2008

EL SEXE DEL DIA

Wola a toton.

Us vull explicar una estadística: cada cop que parlo d'aguna cosa relacionada amb sexe el contador de visites puja força aquell dia. El dia amb més visites el mes passat d'
Octubre, amb 79 , va ser quan vaig penjar el post "el tattoo del dia". L'altre dia parlant per telèfon amb una amiga em va comentar el mateix: tiu, que avorrida la tonteria últimament! parla de sexe!

Qué haig de fer ara?? M'ho estic rumiant. De moment entomeu això:


Les dones son capaces de fingir un orgasme,
Però els homes poden fingir una relació sencera.

Quaranta-cinc anys masturbant-me
I continuo sense tenir forces a la mà.

Coneixes aquella mirada que tenen les dones quan volen tenir sexe amb tú?
Jo tampoc.

Que el sexe prematrimonial és pecat?
No hi ha pecat si no tens intencions de casar-te...

Masturbar-se és fer l’amor a la persona que un més estima

A les dones els hi cal una raó per tenir sexe.
Als homes només un lloc.


El sexe és una cosa bonica entre dues persones.
Entre cinc és fantàstic.

Hi ha un gran nombre d’aparells mecànics dissenyats per augmentar la libido d’una dona, però el més efectiu és :
Mercedes Benz SLR Roadster

La darrera vegada que vaig estar dins d’una dona
va ser quan vaig visitar la estàtua de la llibertat.

La meva parella és un objecte sexual
Cada cop que li demano sexe ella objecta.

Només hi ha dues coses que un home i una dona poden fer un dia de pluja.
I a mi no m’agrada veure la televisió...






4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Uauuu!. Està molt bé el que avui has escrit. Ja tenia raó, aquesta amiga teva (ultimament eren ben avorrits els teus escrits).
N´hi ha de molt bones i ben certes!. Això promet. Però si realment hauríem de parlar molt i molt més de sexe (o millor dit, practicar i no deixar de fer-ho). (Bé, qui pugui i quan es pugui).

11:58 p. m.  
Blogger Anapana said...

passaaa brut, d'on surt aquesta senyora flash sensual i tattoo suggerent? llàstima de la perruca.
Les frases pot ser una mica tòpiques
veig que no recullen el fet de que les dones tenen la virtud de fer sexe i estimar alhora, una proba més de que elles són el cel a la terra !
L'onanisme, pot tenir el seu encant però també pot ser indigència sexual.

6:27 p. m.  
Anonymous Anònim said...

tal vegada s'està fent una mega pedorreta, per la postura més que res....

6:31 p. m.  
Anonymous Anònim said...

quin timo! això no és parlar de sexe ni res, home! laura b

12:42 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats