09 d’octubre 2008

EL TATTOO DEL DIA

Un tattoo o tatuatge és una marca feta a la pell amb pigment. La paraula prové del polinèsic TATAU, que vol dir "dibuix". I normalment ens la fem per identificar-nos o per diferenciar-nos de la resta. I qué voleu que us digui, n'hi ha que em posen. Un drac tatuat a segons quina zona, o un tattoo que mig s'entreveu, segons com et moguis, ara si, ara no, ara si, ara no, al compas del ritme de les caderes, m'encanta. O la meva "X", que porto per les ocasions especials.

L'altre dia jugant amb el meu nebot a fer dibuixos ens vem fer uns tattoos. Jo li vaig dibuixar el seu nom al braç, en formes cèltiques o tolkinianes, hi diu MARC







després ell va fer el meu nom a l'esquena en gran, Hi diu "XAVI" i al costat va dibuixar un esparver, que semblava més aviat un ocellot qualsevol. Vaig estar una setmana de dutxes per fer q marxés la tinta del meu cos, ara aquest ja no el porto.


















Però ja saps que el que més m'agrada és mirar-te, mirar-te'l, mirar-te'ls, i a tu t'agrada que ho faci, i gires i et mostres, espontània i natural, sense complexes, mostrant aquests traços que son promesa de futurs somnis de la teva pell, exhibint aquests dibuixos onírics que s'allarguen i ens envolten i ens rodejen i ens lliguen amb un fil de color gris sense fi mentres ens revoltem.

I ja ho saps, m'encanta dormir-me abraçat al teu cos gravat, tant se val si a les nits de febrer, que sempre son fredes, o quan pujem a casa des de la platja i fem l'amor i suem tant que ens deshidratem i ens dormim exhausts amb la sal encara als teus llavis,

i sempre sense saber quan serà el proper cop que vindràs a mi, dona dibuixada.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

on dius que tens un tatuatge?
lidia

6:47 p. m.  
Anonymous Anònim said...

això és el veritablement excitant. que no saps mai quan tornaré a tú. ni jo tampoc ho sé.
la dona dibuixada.

6:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats