04 de febrer 2009

LA FRASE DEL DIA

El mon de la nit és molt ric i variat. I quan surts i vas a buscar gent, a conèixer gent encara és més divertit. I com avui tinc un dia aixins, d’aquells, i he tingut temps per fer un tomb per altres blogs que visito, i he trobat alguns posts i idees que m’han fet riure, doncs mira, he pensat, va, que millor que riure tots una mica, oi?

I he estat pensant i recordant 10 frases que utilitzen les dones per a treure's de sobre als homes. I com que son així de retorçades i mai diuen el que realment volen dir, entre parèntesis he posat el significat real de la frase.

1. Penso en tú com el meu germà. (Ets un inútil com el meu germà)

2. Tenim una lleugera diferència d’edats. (No vull fer-m’ho amb el meu pare)

3. No m’atreus d’aquella manera. (No deixaria que et toqués ni el meu gos!!)

4. La meva vida ja és massa complicada. (No vull que passis la nit amb mi o escoltaries totes les trucades de tots els altres homes amb els que me’n vaig al llit.
5. Tinc parella. (M’estimo més passar la nit amb el meu gat i un pot de gelat Hagen Dazs)

6. No surto amb gent de la feina. (No sortiria amb tú si estiguéssim al mateix sistema solar o sigui que molt menys si estem al mateix edifici.)

7. No és culpa teva, és meva. (És culpa teva)

8. Vull concentrar-me en la meva carrera. (Fins i tot una cosa tan avorrida i frustrant com la meva feina és millor que sortir amb tú!)

9. Soc cèlibe. (Odio a la gent que olora com si no s’hagués dutxat en tres dies)
10. Podem ser amics. (Vull que estiguis aprop meu i així et podré explicar amb tot detall cada cop que surto amb un altre tio i com follem com bojos. )


I 10 frases que diem els homes quan no ens agrada una dona, però clar nosaltres som més simples:

1. Penso en tú com la meva germana. (Ets lletja)

2. Tenim una lleugera diferència d’edats (Ets lletja)

3. No m’atreus d’aquella manera. (Ets lletja)

4. La meva vida ja és massa complicada. (Ets lletja)

5. Tinc parella (Ets lletja)

6. No surto amb gent de la feina (Ets lletja)

7. No és culpa teva, és meva. (Ets lletja)

8. Vull concentrar-me en la meva carrera. (Ets lletja)

9. Soc cèlibe (Ets lletja)

10. Podem ser amics (Ets realment lletja)
Vicky, Danilo i Claudia, en un bareto de Poblenou, una nit en que parlàven sobre la infidelitat.
Free counter and web stats