22 d’abril 2009

L'ENDEVINALLA DEL DIA

L’ENDEVINALLA DEL DIA

Wola a toton!
Aquests dies de Setmana Santa vaig aprofitar per fer una volta per la Catalunya profunda, visitant pobles poblets fires i firetes. Veient camps, boscos, rius i volcans. (ara ja sabeu per on vaig estar, no?). Però akesta no és la endevinalla. Qué quin temps em va fer?? (Aquesta tampoc és l’endevinalla) Doncs a estones plovia molt, a estones poquet i a vegades res. Però això de la pluja per mi no és cap inconvenient, des de q vaig fer un viatge per Islàndia on cada quart d’hora canviava el temps, ja em vaig acostumar a tot. Quan vaig tornar, ràpidament vaig saber que havia arribat a Montcada. Com ho vaig saber? Creieu que va ser per veure la nova i magnífica biblioteca Reina Elisenda que ens han fet? O per que em vaig imaginar a l’horitzó la silueta del futur nou hospital E.LLuch? O per que vaig veure les enormes maquinotes que perforen el túnel de l’AVE? O per veure el carrer major tot aixecat i fet una pena? Doncs no. Tot això forma part de la Montcada del futur i només serveix per fer volar coloms i no veure la trista realitat del poble. Ho vaig saber pels molts i molts sotracs, bassals, metres i metres d’asfalt trencat, forats i esquerdes que tenen tots, absolutament tots, els carrers del poble. Forats que tothom, ciutadà o visitant ocasional, resident o passavolant, patim dia si i dia també. Jo no sé quin cotxe deu tenir l’alcalde, potser un 4x4 (que no ho sé) i clar, aleshores no ho nota, però els motoristes com jo encara ho patim més, doncs ja s’està convertint en perillós passar per segons quin carrer, sobretot per que apareixen, tot d’una, forats que el dia abans no hi eren, on si poses la roda molt possiblement pots anar pel terra. A la resta de Catalunya no pasa això. I la imatge que dòna el poble de deixat i vell i atrotinat ?? L’endevinalla és aquesta: Quin carrer és aquest? Us asseguro que és un de Montcada.

Bé, l’endevinalla té trampa. Segur que l’heu encertat, per que realment pot ser qualsevol carrer de Montcada. Tots estan igual. (bé, no, la zona blava està ben asfaltada i lluent)
O no.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola,

Jo no sóc de Montcada i hi he estat poques vegades, però me la jugo, a part de que si és qualsevol carrer segur que l'encerto.
Pot ser el carrer on es troba la seu de l'ABI i deixen aquest forat perquè la gent no begui tant d'alcohol sabent que poden caure de morros quan surtin?
Salutacions,
Danone

7:39 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats