02 de novembre 2009

EL MOVIMENT DEL DIA

Wola a toton!
Ja he vist que a uns quants de valtros us va agradar l’anècdota de la cadira de rodes, però teniu un concepte equivocat. NO vaig estar amb cadira de rodes tot l’estiu. A la mínima que vaig poder em vaig aixecar i vaig començar a caminar, a la meva velocitat, lenta al començament però cada dia una mica més ràpid. I vaig estar per tot arreu, no em puc estar quiet, vaig caminar per tot tipus de terreny, i quan ho feia, sempre mirava el terra, per veure on posava les crosses, i vaig veure la diversitat de superfìcies que trepijem dia a dia, i que no mirem mai, doncs tenim la vista alçada. Entre moltes altres, SORRA, MOQUETA, MARBRE, FUSTA, GESPA, CIMENT, RAJOLES, ASFALT, FERRO, VORERES, VIDRE, PLÀSTIC. Tot això en un sol matí.
El moviment es demostra caminant.
O no.



































































1 Comments:

Anonymous Anònim said...

bon reportatge fotogràfic, de veritat. Esperó que pels propers no sigui necessari que el dani no es vulgui ficar de porter, que quedi un minut perque la julia apagui el llum, que la pelota quedi en terra de ningú, que surtir a per totes com fa un porter concentrat fins a l'últim minut,....
toni

5:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats