15 de setembre 2009

LA QUANTITAT DEL DIA


Wola a toton!


Doncs aquesta setmana arribarem a les 40.000 visites!!!

Bé, la meitat segurament son meves, però la resta..... son vostres!!

Moltes gràcies per llegir les meves tonteries.

Ara les queixes: Per que no poseu comentaris??? Si, ja sé que molts de vosaltres m'envieu mails a la meva adreça o em pareu pel carrer per comentar algun post, però m'agradaria molt més que deixessiu algun comentari. Encara que només diguessin: "Quina merda!" o "M'agrada" o "Estic d'acord" o "Guapu, quan ens veiem i juguem?" (bé, això millor m'ho dieu en la intimitat).

Perdoneu els més puristes si he fotut moltes patades a la llengua. No m'agrada fer faltes i ja sabeu que soc el primer en trobar-les i corretgir-les. Però també m'agrada escriure una mica a la meva manera, al meu estil, i si vull dir "Wola a toton", doncs ho escric, i si m'agrada posar "nusé" enlloc de "no ho sé", doncs ho faig, i tantes altres coses. Per que penso que això és un llenguatge coloquial, un divertimento, i no em vull quedar encorsetat dins la normativa més pompeuística, que realment tan se m'en fot.

Segurament no he escrit tant com hagués volgut fer, ni sobre tot el que desitjava, ni tan bé com us mereixeu. No en sé més. Però m'ho he passat bé fent-ho. No m'ho he volgut prendre com una obligaterietat, això de mantenir el blog actiu i anar renovant els posts diariament, malgrat que a vegades si que he pensat que ho era. Sobretot per les demandes que molts em feieu per a que escrivís més, i més, i més. I a voltes no savia que més posar i a vegades quan ho tenia clar, no tenia temps per fer-ho.

Per que aquesta és la gran qüestió del blog: el TEMPS. Temps per pensar i triar el tema, temps per escriure i decidir la paraula adhient en cada frase, temps per escollir la foto i si no la tens buscar-la o fer-la, temps per documentar-te o buscar més info per internet.... temps... temps. I moltes vegades no en tenim.

Tinc un word on vaig fent molts posts abans de penjar-los, la majoria estan inacabats, em falta una frase, acabar la historia, buscar la foto, reorientar-los per a que no semblin dir el que no vull dir, bé, doncs ocupa més de 100 folis. Molts ja no els acabré, per que ara ja no venen al cas i els hauré d'esborrar o me'ls guardaré .... qui sap.... potser algun dia tornaran a veure la llum.

Amb això vull dir que tenim TONTERIA DEL DIA per molts dies.
Però, potser, estic pensant, .... que li hauré de dir TONTERIA DE LA SETMANA.
O no.

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

Felicitats wapo! Trukam i ho celebrem 40000 cops. O 40, si pots.
O 4.
Rosa.

5:58 p. m.  
Blogger Ricard said...

Hola Xavi!

Avui he entrat al teu blog i he vist aquesta entrada que feia referència a les 40.000 entrades. He desplaçat el cursor cap avall i he vist que el teu comptador marcava 39.997. Així que no m'he pogut estar d'actualitzar la pàgina tres cops més i com 39.997 + 3 = 40.000, doncs he tingut l'honor de ser la teva visita número 40.000, o sigui que espero un premi o alguna cosa semblant!!

Tens raó. Molts cops entrem, mirem, llegim... i no deixem cap comentari, però això no vol dir que el teu blog no ens convidi a reflexionar i sobretot a tenir un contacte "directe" amb els teus pensaments o la teva ànima i això està molt bé. A vegades només només és una excusa per saber com respìres... per cert, com està el teu genoll. Has de pujar les "escales flotants" en aquest estat tan lamentable?
Trobaré una tarda abans que acabi el mes de setembre per venir a recollir el premi!

Fins aviat!

8:31 p. m.  
Blogger Guillem said...

Felicitats, Xavi! 40.000 és un número, més que considerable. Només volia desitjar-te una bona rehabilitació i que, quan et vingui bé, pugis algun dia al moianès, que hi ha dinars per saldar. I amb una mica de sort et donaré part de la futura cacera micològica.

Au, cuida't!

11:42 a. m.  
Blogger XAVI-E said...

Wola a toton! A vosaltres que heu escrit aquí dins l'apartat de comentaris us donaré més dades:
Abans m'he deixat de dir que, com a curiositat, el dia més actiu va ser el 31/12/2008 amb 202 visites. El post més visitat és el que es diu "el SMS del dia", m'imagino que la gent els copia i els reenvia després.
El periode de temps amb més visites va ser la setmana posterior a la mani del Dret a decidir, al febrer del 2006. M'imagino que molts de vosaltres veu entrar a mirar les fotos que vaig penjar. o no.

Xavi

12:09 p. m.  
Blogger Anapana said...

hola company, felicitats pels nombròs número de visitants però sobretot per tant de temps com portes donant-li corda al blog, de vegades és un balsam trobar un amic, un racó on aixoplugar-se, tira endavant amb comentàris o sense, al meu modest blog hi entra poca gent i a més mai em diuen res, je, je..
Una abraçada !

7:50 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Endavant Xavi! Ja saps que m'agrada anar-te deixant comentaris de tant en tant, però sí, potser ho hauria de fer sempre! Cuida't i anem parlant!
David ViR

12:00 p. m.  
Anonymous tescaset said...

Gràciess Xavi. Jo sóc una de les que llegeix i gairebé mai fa comentari. Miraré de canviar-ho ja que tu t'ho mereixes.
Moltes felicitats!

4:48 p. m.  
Blogger eva said...

Hola!
Només fa dos dies que llegeixo el teu blog (i no has actualitzat, o sigui que imagina't).
Et vaig trobar per casualitat, buscant al google "Vitaldent Poblenou" i m'agrada el que he estat llegint!
Pel que fa el genoll, espero que no et faci massa mal! Jo fa uns quants anys em vaig fer una lesió tipus aquesta, i ara sóc millor que els del meteocat predint la pluja :)
Fins aviat!

6:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats