13 de febrer 2008

EL JOC DEL DIA

wola a toton!

Avui us proposo un joc. N'hi ha de vosaltres que jugueu per internet a diversos jocs, com la botifarra, o aquell nou al que juga la Mo i que no recordo, i molts altres. En el sopar d'aniversari de la Té li vaig comentar a Superpruna un força original: el joc casteller. En Guillem hi juga des de fa força temps, li vaig comentar i ha penjat un post en el seu blog, que reprodueixo integre aquí sota:



Des de fa més d'un any tinc una colla castellera virtual. És un joc internàutic, el joc casteller, que vaig descobrir gràcies al programa Quarts de Nou, que fan durant la temporada castellera el diumenge a quarts de nou (no podia ser d'altra manera).Doncs es tracta d'un joc en el que es tracta de fundar una colla castellera (tu decideixes el nom, la població, el nom del cap de colla, etc.) i assajar cada dia per actuar un cop a la setmana (divendres o dissabte). Com més assaigs fas, més gran es fa la teva colla, més membre tens i cada cop pots fer castells més importants. De fet, els Canalles de Moià, la meva colla, l'any passat va arribar a descarregar castells tan impressionants com el 3 de 8 per sota, el 9 de 8, el 3 de 9 amb folre, el 4 de 9 amb folre, el 4 de 8 amb agulla o el pilar de 7 amb folre. A final de temporada vaig aconseguir 31.414 punts, situant-me en la 259a posició del rànquing (d'un total de 6.645 colles).És un joc interessant, sobretot si t'agrada l'emoció dels castells.Apa, Xavi, ara ja no tens excusa.

Gràcies Guillem, ara ja ni jo ni ningú. Jugar no jugaré, però faré pinya amb els CANALLES DE MOIÀ, que en conec uns quants que ho son.

1 Comments:

Blogger Guillem said...

Xavi, a què et refereixes amb això de què en coneixes uns quants que ho són? Que són de Moià o que són uns canalles?
Apa, xato, salut i... pit i amunt!

4:16 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats