06 de febrer 2008

LA FOTO DEL DIA



Avui no tinc ganes d'escriure. Ni dilluns tampoc en tenia, ni ahir dimarts tampoc. I mira que tinc uns quants temes sobre els que us voldria dir cosetes, però .... no tinc ganes d'escriure. Suposo que tot serà posar-s'hi, però és que tampoc he tingut temps, vaig molt liat, molta feina, moltes activitats, molts actes, molt de tot i poc temps per dormir i per escriure posts. Ja em calmaré i suposo que tindré temps per arribar a casa a una hora prudencial i poder seure i escriure una estona, o llegir una mica, o mirar la tele, o .... descansar.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

i quan tinguis temps em fas una trucada wapot
muntsa

4:16 a. m.  
Anonymous Anònim said...

A veure Xaval si llegeixes el que penjes!
Que amb aquest nivell no aenm enlloc!
En la foto hi diu:
AVUI NO TINC GANES D'ESCRIURE NOMES UNA FOTO
nomes una foto, nomes una Foto!

Per tan xaval, tens ganes d'escriure molt més que una foto!, per tant com a mínim ens has de fotre un rotllo com els del Juanito.
I No les tonteries de:
Avui no tins ganes, avui estic fotut, ai quanta pena!, ai quins collons!

POSA'T LES PILES XAVAL I ESPAVILA, ESPAVILA!!!

10:28 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats