20 de novembre 2007

EL BLOG DEL DIA

wola a toton!
Ja fa dies q em rondava pel cap una idea..... i al final ja està feta.
Tots recordeu quantes vegades, quants cops li hem dit, millor dit, quants cops li hem suplicat al nostre amic Joan que no ens enviés aquells mails llargs com un dia sense pa, amb el seu estil agafa_aire_abans_de_llegir_la_frase_perque_no_poso_ni_una_coma. Tots tenim (ho hem confesat moltes vegades al vestidor abans del partit) una regla de missatges que ens elimina directament els mails del Joan. O si més no, ens els coloca en una carpeta ben amagada dins de diversos directoris que ja explorarem algun dia, abans de buidar-la per fer espai al disc dur. I és una llàstima que ningú es miri els interesantísims (de santitat) mails que ens envia, tot el mon els hauria de rebre i no només nosaltres, uns pocs afortunats. Tota la humanitat hauria de poder accedir a la seva sabiduria, a les seves ensenyances, als seus pensaments. Tothom. I fins i tot molta, que dic molta, moltísima gent estaria d'acord amb ell, i li contestarien aquests mails divins, i seria una font mutua de coneixement, pel Joan i pels lectors asidus o ocasionals, que poguessin veure els seus escrits. Es retroalimentarien mutuament sense saber on pot arribar aquesta sinergia. (joder, quina frase m'ha sortit per ensabonar-lo, no?).
Tutal, que per a que tothom pugui accedir a aquesta font de coneixement li he fet un blog al Joan, per a que en ell penji tot el que vulgui i ho miri qui vulgui quan vulgui tants cops com vulgui. Valens?
O sigui...... Joan, guapu, no m'enviis més mails, ja em miraré el blog.
O sigui..... els que contesteu els mails.... no m'envieu les respostes, penjeu els vostres comentaris al seu blog, on diu comentaris, ja em miraré el blog.
O sigui..... en definitiva, ja em miraré el blog.

Per cert l'adreça és la següent:

http://artnmusik.blogspot.com/

No la perdeu. Guardeu-la. O no.
Felicitats Joan!
Free counter and web stats