25 de setembre 2007

ELS DEURES DEL DIA


Abans d’ahir es va acabar el paper higiènic a casa, i per tant varem procedir a fer el que feien a casa dels pares quan jo era infantó. Vaig agafar "les vanguardies" i les vaig retallar en mesura oportuna per cobrir abastament l’epiteli anal. Feia temps que no procedia a fer manualitats, i acabat la feina em vaig sentir satisfet, però ai las!, en casa de pobre poc dura l’alegria, entre els fulls dedicats a la neteja del cutis del darrera i havien imatges de la nostra família reial!.

Així doncs un altre cop tisores en mà vaig procedir a retallar a fi de salvaguardar tant venerables imatges de destí tant execrable.
Aquest cop quan vaig acabar, em restà un desassossec d’intranquil·litat. Que podria fer jo per reservar una bona fi a les il·lustres siluetes?

De moment mentre ho pensava, les vaig guardar en una capsa on guardo certes delicatessen i les vaig guardar a la tauleta de nit. Caldria pensar-hi quina finalitat digne podria reservar a aquelles imatges?, vaig posar el cap al coixí sabent que tenia un deure pendent.

Avui la meva dona, quan he arribat a casa m’ha fotut una esbroncada de les que els veïns posen l’orella enganxada a la paret: M’ha trobat les siluetes dins la caixa mentre m’endreçava els mitjons, i tot mirant-les amb curiositat, (i mira que en son de xafarderes, les dones!), les ha mirat per la cara que no tocava i allà estaven retallades unes mamelles i un text que deien:

Bonita y Sumisa a tu disposición.
En un altre hi havia el telèfon 803 25 42 42., amb un text que deia:
Conmigo te correras al instante!

La dona no ha volgut seguir, mirant mes retalls ha agafat totes les estampes i les ha cremat!
Ha explicat als fills i als veïns el que la seva imaginació li elucubrava, i ningú em creu a mi:
Jo sols volia ser respectuós, amb les autoritats, que així m’ho van ensenyar i aquesta era la meva intenció.

Digueu-me bons àmics, ara que he perdut l’estimació de dona, fills i veïns, conservo l’estimació del reietó?.

Deures del dia:

Quin monarca va dir, la corona es un barret que no serveix per a res quan plou?
En quin poble tenen en el seu consistori, el retrat d’un borbó de cap per vall?
De quin borbó es tractava?

Apa siau.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Al museu de l'Almodí de Xàtiva es pot visitar el famós retrat de Felip V cap per avall. D'aquesta manera els
> xativins castiguen al rei Borbó per haver ordenat l'incendi de Xàtiva i haver-li robat el nom imposant-hi el de San
> Felipe. El retrat cap per avall simbolitza el rebuig del poble valencià cap al primer rei de la dinastia que avui
> representa Juan Carlos per haver abolit els furs valencians.
>
>
>
>
> Mingonettis

11:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats