14 de setembre 2007

WOLA WAPOS!
L'altre dia vaig nar a dinar a un restaurant prou conegut per molts dels asidus a aquest blog. I en mirar el menú em trobo això de la foto.
Em va semblar veure un munt de faltes i clar, els hi ho vaig dir:
"Ep, maco, quem sembla molt bé, super bé, super rebé que ho possis també en català, però és que hi ha faltes, culleres! (i vaig dir culleres i no collons perque estava en un restaurant) i no costaria gaire arreglar-lo, m'ho passes per mail (i li vaig donar el meu mail) i alguna cosa fariem, no? "
I em van mirar amb una cara de sorpresa, bocabadats.... i aleshores em vaig adonar que estava fent el ridícul! No vaig atinar a veure que ho tenien en Montillesc!! Però no era el Montillesc normal, el de les classes baixes, era la variant culta del montillesc. Jo estic acostumat a que "Melocoton" es digui "Malucotó" i no "prèsac", i clar, això em va desarmar. Mon-t-getes amb "t" dòna més prestigi a la paraula, com MonTserrat, i si podem fer els plurals acabats en "a".... perque els fem en "e". O sigui que si Alubias en Montillesc és alubias, doncs aleshores tenen una falta en Blanques, que hauria de ser Blanquas.
Home, alguna cosa els havia de trobar. I finalment els vaig felicitar per tenir dos collons (i no culleres) i fer el seu menú en Montillesc Cult. Que Cools que són!!
Free counter and web stats