04 de setembre 2007

ELS ARTICLES DEL DIA

I still havent seen the beach!!

Avui per fi he trobat els articles de l'Astrid. (Ep! ja no li dic Ingrid, ni Pilgrim, ni Astor (com la Margaret), ja m'he aprés el nom... ). Ja fa temps que m'en parleu, per a que me'ls miri, però fins ara havia passat. Havia passat de buscar-los vull dir. Però mira, l'altre dia ella mateixa em va dir on trobar-los i, clar, així tot és molt més fàcil, i ja he començat a fer-los una ullada. Bé, realment va ser una àvida lectura. I que us puc dir, que els articles de política son un pal, però no un pal per que estiguin mal fets, no, al contrari, son àgils i inteligents, senzillament per que no m'agrada la temàtica, sempre parlant del mateix, els de dretes fotent-se dels d'esquerres, els d'esquerres carregant contra la dreta, uns fent bullir l'olla per aquí, els altres per allà, picabaralles esterils, però al final mai tenim el plat llest a taula. O el que és pitjor, els de fora venen i es foten el bullit (el peix bollit de la poesia) i jo em quedo sense TVG, autopistes, aeroport, seleccions, i això només son els entrants. I al final m'he de veure lluitant per defensar la meva llengua i escoltant com un ex-molthonorable iaiet m'està no-proposant que no-faci una vaga fiscal, que és com dir-me que deixi de posar ingredients a l'olla per que al final s'ho fotaran tot els de fora!! Però si això ja ho sabiem!!! I tú que vas fer quan cuinaves l'olla, toia??
Bé, m'estic escalfant, i, com sempre, millor deixar còrrer el tema gastronómic. Jo no us parlaré (gaire) d'aixós, ja ho fa l'Astrid i molts d'altres, de fer bullir l'olla.
Els articles de fumbol estan bé, ai! perdó, que no son de fumbol, que només son del Barça. Doncs això, que malgrat tenir dos pits diu coses ben clares i té raó. Però com la puc tenir jo dient tot el contrari, per que ja sabeu, cada un de naltros és un entrenador i cada un de naltros ho faria tot diferent, cada un a la seva manera. Vaja, fixa't , com en la cuina o en la política!
També m'ha dit que ha penjat articles sobre sexe. Encara no he arribat a cap. Ja us explicaré si al llit és tot diferent o com en la cuina, en la política i en el furbó.
Però el que més m'agrada son els articles en q et despulles, quan expliques el q et passa, com et sents, per que son escrits fets amb els sentiments a flor de pell, i aquests si que valen la pena llegir-los, i també intentar comprendre el que sent qui ho escriu, i intentar sentir el que sent, i deixar-te dur pel que sent, pel que t'arriba a transmetre. No per la indiferencia. He trobat alguns. M'han agradat. Continuaré llegint més. I procuraré afegir comentaris. (malgrat que ella no en contesti cap). Clar, tot aixòs si tinc temps, pq aquest post l'he començat a les 8:35 i .... mira quina hora se m'ha fet.
I ara em deixo d'enrollar i, m'agradaria penjar-vos aquí un escrit de l'Astrid, però no tinc el seu permís, ni tampoc ha afegit ella els "Creative Commons" en l'escrit, de manera que està tot legalment moooolt protegit i segur q ella no em dirà res si ho penjo aquí, però "il capo", potser sí i no em dona la puta gana ni de fer-li publicitat ni de perdre el temps amb ell. Era un que es deia: "El despit, una declaració d’amor", dels que m'han agradat.
Endavant!
Valens, ja us explicaré els "creative commons" .... demà. O no.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Xavi, estic contenta perquè la tonteria del dia torna a estar actualitzada i perquè has llegit els articles de l'àstrid...jeje! També he de dir que sou una mica friquis de fer joguesques sobre l'estat dels embassaments...jeje. LAURA

1:17 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats