24 de setembre 2007

EL NAIXEMENT DEL DIA



Un dia el Josep i la Marta, ens van sorprendre agradablement.
Entre excursió i excursió, pedalada i pedalada van tenir temps per ampliar la família.
I vet aquí que el resultat de la feina feta ja ha arribat. El passat 11 de Setembre va néixer la Mercè, un dia especial per a una personeta especial. Els pares m’han enviat una picture per penjar-la aquí al blog, és una foto xulíssima , com podeu comprovar.
El que és curiós, però gens estrany, és el comentari que em fa el feliç pare a l’enviar-me la foto. Mireu:

per cert, i com a curiositat del nom, Mercè... arribem a l'hospital i la llevadora ens diu ... com li direu?... i nosaltres, Mercè... i ens mira amb cara de pòker i ens diu... "no us ho creureu, però aquest nom avui en dia és súper original... " ...8 dies després inscrivint la nena pq ens donguin la targeta del catsalut... em pregunten... nom? ...i jo tot orgullós.. .Mercè... de nou cara de pòker... "ostres! ... per fi un nom normal!! estic tipa de winstons, kevins i joshuas..." ...si us plau pares, feu país, feu nació... que a casa vingueren i de casa ens tragueren!

I dit aixòs, moltes felicitats als nous pares, moltes felicitats a Sabadell (hem de vèncer a Terrassa!!) i Felicitats Mercè, que avui és el teu sant. Un petonet.
Free counter and web stats