01 de setembre 2008

EL RETORN DEL DIA


Dilluns i primer de setembre. Les coses no poden ser més clares. S’han acabat les vacances i ja hi som tots de nou! Que dur tornar a treballar, oi? Nusé valtros, però per mi aquest any està sent ...... com ho diria..... difícil?. I mira que la setmana pasada ja vaig començar a treballar i per nar acostumant el cos i la ment fèiem l’horari intensiu de plegar a les 15:00, però ni aixíns ens acostumem.
Avui tots a la feina, a les cues de la ronda, o de l’autopista, o del semàfor en obres de Montcada, al metro i al bus. Retrobar-nos amb els companys de feina, i què tal les vacances? Doncs mira jo he nat a tal i qual..... ui! Doncs jo a pascual i requetequal ! I sempre hi ha un tercer per replicar: Doncs jo a super-requetequal!!
Bé, això no ens passa a la feina, q tenim bon rollo. Ens discutim per altres coses però no per aquestes txorrades. I obrir l’ordinador i baixar-te 150 mails de feina (bé, la meitat d’amiguets, per que enganyar-nos!)
I tornar a fer-nos propòsits per aquest curs, i tornar a fer una llista de coses que volem fer: apuntar-nos al gimnàs (aquest any sí!, que serà q no), fer el curs d’angles però només el de conversa que així no ho deixaré, sortir més a les excursions del centre excursionista, i gastar menys per superar la crisi que no existeix.
Ah! i a sobre diuen que aquest any amb la crisi serà més dur el retorn a la vida quotidiana, que el síndrome postvacacional pot ser més fort. L’apatia, la irritabilitat, la pèrdua de gana poden ser símptomes clars. Jo no tinc tot això, o potser no m’ho noto més de l’habitual, je je , jo tinc el que anomeno TANTSEMENFOTISME, que apareix quan el “Tant se me’n fot” arriba i s’instal·la a casa durant una temporada.
I mira que fa dies que sé que havia d’escriure un post per penjar-lo al blog, però el tantsemenfotisme no em deixava. I no serà per que no hi ha coses per explicar.
Però avui m’he obligat , de manera que ja puc dir que tot torna a estar en marxa.
Bé, i així doncs que tal les vostres vacances?? Si algú ho vol explicar aquí serà ben rebut. O no.
(ai! , no feu cas, torna a ser el tantsemenfotisme!!)
Escriviu, escriviu comentaris, que ja ho deia en Francis Bacon:



La lectura fa que l’home sigui complet;
La conversa, àgil,
I l’escriptura, precís.
Francis Bacon

2 Comments:

Blogger Guillem said...

Saps què, Xavi? Que tant se me'n fot...
Ara en sèriu, jo també tinc la mateixa malaltia: no toco el blog des del concert del Bruce. A veure si avui tinc temps de penjar quatre fotos del Tirol...

12:57 p. m.  
Anonymous Anònim said...

xavi, jo crec que necessites unes vacances immediatament.

1:57 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats