03 d’agost 2008

EL VIATGE DEL DIA

Wola a toton!
Aquest post és per dir Adeu a toton! M'han quedat pendents molts posts per penjar: sobre les Olimpiades dels xinus, la crisi, els biocombustibles, el putu poble aquest, ... però ho deixo tot pel setembre vinent, que res no haurà canviat.

ARA ja sabeu: VACANCES!!!!!!
Per fi unes llarges i merescudes vacances!
Feu tot el que tingueu que fer aquests dies de descans. Viatgeu, descanseu, mediteu, prepareu nous plans, busqueu noves ilusions i recargeu-vos de força i energia per la propera temporada, que em sembla a mi, nusé perqué, que serà ben moguda. Jo pretenc que la meva ho sigui, però aquest conte ja us l'explicaré quan torni.

A tots els amics que m'heu dit que marxeu a llocs del mon com India, Japó, Canada, Cambotja, Perú, Austria, Iran, ... gaudiu del viatge i creixeu viatjant. Per tots els que us quedeu més a prop us desitjo, també, un bon viatge interior.
Aquest any marxo a Sarajevo (Bósnia) i Dubrovnick (Croacia). Estic segur que el viatge serà profitós, nusé que em trobaré.... infelicitat, superació, alegria, geni , creativitat, bellesa, destrucció... però espero captar-ho tot i absorvir-ho per poder-vos-ho explicar.
Tinc ganes de marxar.

BONES VACANCES A TOTS
Us deixo amb una cançò genial: Miss Sarajevo. Gaudiu-la!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Xavi:

Cada dia que puc visito el teu blog des de Japo. Es estrany, no hi ha manera que aparegui el puntet vermell en el mapa del Japo, hi entrat molts cops... pero seguire insistint fins que aparegui el p* punt vermell. En tot cas, molts records des de Japo!!!
Un pais fantastic on es menja molt be...i que no es tan car com molts es pensen.

En tot cas, ja farem un sopar japones per veure unes quantes fotos i menjar uns shushis i tempures. Esperos que tot vagi molt be a Croacia i Bosnia. Dubrovnick es precios...
Tinc molts bons records de llargues passejades al final de la tarda per la muralla de Dubrovnick.
Si pots anar a un parc que es diu Plitvice Jezera (esta mes al Nord)t-agradara molt, tambe recordo unes illes molt boniques Hvar, Krka,...ja no recordo molt be els noms, nomes recordo que no hi havia grans platges pero si uns paisatges molt bonics a la costa.

Fins la tornada!!!

Ricard

10:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats