26 de maig 2008

LA CONCLUSIÓ DEL DIA


wola a toton! Dilluns per fi de nou!!!
Què us volia dir? Ah! si. Llegeixo:
Un jove serà operat després d’estar 15 mesos amb singlot

Un jove americà de 24 anys, Christopher Sands, pateix des de fa quinze mesos singlot. Desesperat, Sands, calcula que des del passat mes de febrer ha singlotat deu milions de vegades. “Difícilment dormo i és pràcticament impossible menjar” declara Sands. “He fet de tot per aturar-lo, he pres aigua de cent maneres diferents i encara que en les reunions intento limitar-lo, la gent del meu voltant s’acaba tornant boja”. A més, Sands és cantant i guitarrista en un grup de pop. La seva trajectòria musical, però, s’ha vist interrompuda. Els metges li han diagnosticat recentment un error en la vàlvula estomacal. Sans serà operat aviat, se li crearà i se li col·locarà una nova vàlvula que permetrà tornar-lo a la seva vida normal.

Óstia!! Jo vaig tenir el singlot la setmana passada des del dissabte al migdia fins diumenge a la nit. Gairebé 36 hores!! Vaig acabar destrossat, mal de cervicals, dolors musculars als abdominals, i una mica de vergonya. Sobretot diumenge a la tarda quan vaig nar al teatru a Sabadell i les meves singlotades movien les cadires del costat. I quan es feien silencis...... ja us podeu imaginar, el nen sense respirar, posant-me de cantó, tapant-me la boca amb la ma, yoquesé, mil intents d’evitar-ho. En va.
Al matí vaig buscar pel google "remeis Singlot" i com a remeis casolans vai trobar coses bastant singulars:
1.Prendre una culleradeta de sucre normal seca.
(hi ha la variant amb vinagre)
(so sweet, però no indicat pels diabètics!!) No va funcionar. La del vinagre ..... ni en broma.
2.Agafa la llengua amb el pulgar i l’índex amb un mocador i tira lleugerament cap enfora.
i què més? ja la trec solet però ni aixíns, a més en el teatre quedava com una mica friki traient la llengua....
3.Un remei de l’avia consisteix en prendre una mica de gel triturat.
i et treus el singlot, però agafes un refredat de collons. no el vaig ni provar.
4.Espanta lleugerament a la persona que té singlot.
Ep! diu lleugerament!! a veure si ho apreneu. no cal fotre grans crits ni empènyer la gent contra la paret perseguint-la amb el ganivet de la cuina. A mi no em funciona i a sobre em va fotre de mala llet tant susto, ostia!
5.Un remei natural consisteix en mantenir un troç de gel durant un minut prop de la gola, al coll.
i si podeu es fot a la persona sencera en una càmera frigorífica, com a les pel·lícules, a que no heu vist mai ningú dins una càmera frigorífica d’aquestes amb singlot?? Clar que no.
6.Pren tres glops d’aigua. En el primer glop has de dir: "Singlot de Deu" , en el segon: "San Pere me l’ha donat" i en el darrer "i ara me’l treu".
Ni el Sant Pere, ni Sant Josep, ni sant Lluc, ni Sant patrici, ni sant lluís, ni santa Úrsula, deurien estar tot de vacances aquest dia.....
7: Prémer amb un dit a la panxa mentres contes fins seixanta.
quants cops? vaig arribar al 568, quan ja estava morat i prop de la inconsciència vaig deixar-ho córrer.
8: el més tradicional i conegut es beure aigua durant un minut, fins i tot hi ha la variant de beure aigua al revés.
Val a dir que té inconvenients: al beure aigua al reves et mulles de dalt abaix sencer. i després et passes mitja tarda pixant els 5 litres d’aigua que t’has fotut i no han servit per res.
9: Ficar-se un dit pel cul. Això relaxa la musculatura diafragmal i para el singlot.
Aquesta deu ser una variant de la de donar un susto. A més, vaja dit més llarg si m’ha d’arribar fins el diafragma......
Total, que els remeis casolans no funcionaven. Només la Maite i la Ester me’l van treure fent-me pensar en altres coses..... això va ser dissabte a la nit, ho recordo perfectament. Van ser uns moments ...... hmmmm...... genials!!! Oi?

Però a l’estona va tornar a venir. I aleshores ja em vaig tirar directament als fàrmacs: Omeprazol i Famotidina. Un parell de cada, a sac. I entre això i anar a clapar diumenge a la nit destrossat, doncs se’m va passar. I a un noi americà l’operen desprès de 15 mesos amb singlot, com a conclusió podria dir que no és gai.

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

has penjat un "hipo" i no un singlot......
estas penjat!!
montse

5:29 p. m.  
Blogger Guillem said...

Jo també ho anava a dir: què té a veure un hipopòtam amb un americà amb singlot? La lògica paredesística és complicada.

Cansat de "sustos"? Pues haver elegido muerte.

2:44 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Es que no ho heu vist que l'hipo de la foto està singlotant? Aquesta es la relació, que també e us ha d'explicar tot.

toni+-. El de las pintades. Franki segueix a la presó, no?. Bona tàctica aquesta de les pintades.

3:05 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo no dec estar masa fi, ja que no me n'entero, amb la conlusió que ens ofereix el final del post!
Aclareu-m'ho:
L'hipopotam esa gai, degut a que te singlot, o a degut a practicar la mateixa terapia que practica el Parets?
Xavier.

4:56 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo no dec estar masa fi, ja que no me n'entero, amb la conlusió que ens ofereix el final del post!
Aclareu-m'ho:
L'hipopotam esa gai, degut a que te singlot, o a degut a practicar la mateixa terapia que practica el Parets?
Xavier.

4:56 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo no dec estar masa fi, ja que no me n'entero, amb la conlusió que ens ofereix el final del post!
Aclareu-m'ho:
L'hipopotam esa gai, degut a que te singlot, o a degut a practicar la mateixa terapia que practica el Parets?
Xavier.

4:56 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Si fos gai li haurien donat pel cul i ja no tindria singlot. Si hi ha hipos gais quan fan l'amor perden el nom?
J.

5:09 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Amic J:
Ho tens mal situat, no el poden haver dat pel cul, ja que la definició de Hipo o singlot es:
Contracció espasmòdica del diafragma, que determina una brusca sotragada del tòrax i de l'abdomen, la qual es va repetint a intervals més o menys regulars, i que va acompanyada d'un soroll característic, produït per la constricció de la glotis i la vibració de les cordes vocals.

En consequencia el sexe no es anal, sino oral.

Xavier

10:41 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Acabo de passar (espero) una singlotada abassegadora de més de 36 hores "non-stop". Acabo d'anar al metge i m'ha dit que vagi corrents al Clínic d'urgències. Com que m'ha espantat tant la idea d'anar a fer cua amb aquella gentada estranya i lletja que omple la sala d'espera, el singlot m'ha passat de cop... De veritat!!!
Sembla que el millor remei és espantar el malalt; ho havia provat tot i ja no podia més.

7:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats