16 de maig 2008

LES PINTADES DEL DIA

Wola a toton!

Aquest és un blog obert i toton pot penjar comentaris, afortunats o desafortunats, crítics o divertits. Jo me'ls miro tots. Quan algú de vosaltres penja un comentari primer em fa ilusió, i segon em fa pensar. En un comentari fet en un altre post algú va dir que les pintades eren art urbà. Potser si. Però a Montcada no n'hi ha. Dilluns passat vaig trobar aquestes que em va semblar que com a art urbà estaven força bé. Barcelona, barri d'Horta:










Però algú altre també va afegir un altre comentari que deia: Les parets diuen el que la premsa calla.

I que us sembla aquesta que vaig trobar dimarts a St.Cugat. Tampoc n'he vist així a MiR. i en podrien haver-hi unes quantes. Jo segueixo reclamant la del Franki, com a mínim per normalitzar-nos.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Com apretes!

Tot arribarà....

5:46 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Doncs jo estic en contra de les pintades. Excepte casos molt justificats el que fan es embrutar les parets, i tenir una manca de respecte per les normes de convivència social (Encara me'n recordo de les pintades signades per la CAJEI a la basílica de Santa Maria del Mar un 11 de setembre. Bona forma de defensar els 800 anys d'aquest monument català!).
Un altre cosa i aqui estaria en part d'acord amb el editor del post (només en aquesta part), que cal augmentar els espais de lliure expressió als nostres pobles i ciutats. Un exemple amb el que el trobo cada dia més. A poc a poc s'han anat restringit aquests espais i per exemple a Montcada, penjar un cartell sobre un acte cívic es cada vegada més difícil. Les botigues ja no volen més papers si no et coneixen, les parets ja no es pot posar res perque incompleixen les ordenances de convivència, hi ha cartelleres unicament per actes municipals, pero a la vegada als OPIS o columnes rodones de lliure penjada de cartell també esta ple d'actes municipals o d'altres actes privats amb cartells immensos que no deixen espai lliure, amb el que al final no et queda més remei que anar trepitjant cartells encara que sigui d'actes que no estan fets (jo intento no trepitjar el d'altres associacions) i total per un espai mínim en número i espai i lluny de la mirada dels vianants, l'agenda de la veu cada vegada més petita i amb mes errades de les que seria habitual, la web municipal només amb informació oficial i les de les entitats amagades en una "sub-web",etc...

Per tant pintades no, més espais de lliure expressió que pot incloure aquest graffitis ´"artístics" o d'altres si.

1:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats