29 d’abril 2008

ELS DEURES DEL DIA

WOLA A TOTON!
Ja sabeu q hi havia uns quants col.laboradors habituals de latonteriadeldia. Entre ells hi havia el Toni+- o el XCM. Els vaig treure per veure si obrien els seus propis blogs, però no hi ha hagut manera. I mira que podrien fer-ho, per que son habituals fents escrits i mails. (Sí, és veritat que en Guritu és el rei en això, i fins i tot li vaig crear un blog, però tampoc ha prosperat i continua enviant mails i mails llarguiiiisims). Fins i tot ja tindria tìtol pels seus blogs, a veure, XCM, qué et semblaria "Elsdeuresdeldia" ?? Ara us penjo el seu darrer escrit, per a que li respongueu els deures del dia (per cert, el costum diu que qui l'encerti guanya un pot d'olives) i l'animeu a obrir el seu blog. Aquí va la cosa, senyores i senyors, amb vostés en XCM:



Ei!, algú ho va gravar?
És que em fa falta i no vaig posar el vídeo!
Jo ho vaig veure, però el meu banquer no!
Ja és mala sort, el meu banquer no mira els mateixos programes de TV que jo.
Help!, algú ho té gravat?
Em refereixo al programa d’ahir a TV1, el de 59", ahir sortia el ZP.
Un tal José Marí Calleja, periodista expert segons la subscripció que sobreposava la pantalla, demana al ZP que faci un balanç de la situació econòmica. El presí conclou:
a) Que som la 8à potencia econòmica del mon.
b) Que l’alarmisme proclamat per alguns medis és antipatriòtic.
c) I el més important, que la inflació a Espanya comença a baixar.

El Calleja, insisteix:
- Si Sr. Presidente, però cuando empezara a bajar?
El ZP respon victoriós:
- YA!!!

Eren les 22 i 10 minuts, un servidor va treure el cap per la finestra per anunciar la bona nova:
- Alegreu-vos, esta baixant la benzina!
- Obriu el cava, els interessos ja baixen!!

No vaig tenir temps de dir re més, els meus fills em van estirar pels pantalons, varen baixar la persiana, i em van esbroncar:
- No pares de deixar-nos en ridícul.
- Amb un Pare així, ens estranya que mantinguem la serenitat!
Però jo vaig anar a dormir alegre, jo sabia la bona nova!.

Avui a les 9, 15 he trucat al meu banquer, per a que em digues a quant havia baixat l’Euribor, quant pagaria de menys en el proper rebut!.
Doncs, va el tio i em diu que no ha parat de pujar, quins collons!, i és que el tio no va mirar ahir la TV1, deuria veure “Sin tetas no hay paraíso” .

Per això us ho demano, qui el té gravat?, encara no se n’ha enterat!.

Deures del dia:

Avui dia de futbol de la culerarada, la pregunta és……………………………
Quin és l’equip degà del futbol català?

Ei, feliciteu al Noel.

Apa siau.
XCM

5 Comments:

Blogger XAVI-E said...

No he pogut felicitar el Noël, es veu q estava a Palamós...

11:23 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Apreciat Xavi-e, et demanaria que quan facis un post fent referència a XCM, perquè vols dir-li que no faci emails estranys i que si vol felicitar al Noel que ho faci per altres canals, doncs cap problema li dius i ja està, però no fa falta que em fiquis a mi pel mig.(Toni +-).
Apreciat XCM: ara resulta que el Xavi-e, ens ha perdonat la vida, i que ens va fer fora del blog, perque ens volia ajudar a que tinguessim el nostre propi blog. Típica excuseta. Li feïem nosa i ens va esborrar sense dir ni ase ni bèstia i ja està. La maquinària del poder funciona així, "Que bó que ets!, que bé que escrius i quan et descuides patada al cul! Ara que ja te 21373 visites, ara ja no vol col.laboradors. També va tenir al noel, però va fer servir la mateixa tàctica. En fi, per cert parlant del Noel Moltes felicitats! Li anava a escriure al seu blog o al seu correu, però ben pensat a veure si tampoc podrem fer un comentari en aquest blog!. Toni +-

8:01 p. m.  
Blogger XAVI-E said...

Estimat +-. En XCM podria tenir el seu blog i molt actualitzat donat que ens escriu dia si dia no emails amb les seves inquietuds, pensaments, o deures del dia. I mira que en XCM treballa a la privada (és més, treballa per ell mateix)i en canvi vos, malgrat que treballeu a la pública, sembla q no tens gaire temps per fer-lo. I ja és estrany no? Podries obrir un blog que es digués "Funcionari+-". O no.

9:07 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ara result aque el "Pare-Noel" és un tal Moraleda!........ i que no ve de Finlandia, que viu a Catalunya!. Visca!
Felicitats per tot!..... sobretot perque ara, durant les festes nadalenques sí que faràs de Para Noel!.

Tinc un dubte sobre l'equip de futbol més antic de Catalunya ....... Crec que va ser el palamós ...... el primer club
de la ciutat de Barcelona va ser el fundat per Hans Gamper, que va registrar el club a l'any 1899, algun jugador
veritablement català molest perque no li van deixar jugar amb l'equip d'extrangers Així fou com el 29 de novembre de 1899, Hans Gamper, un home de negocis suís afincat a Barcelona i que ja havia practicat diversos esports abans d'arribar a la ciutat, fundà el F.C. Barcelona, al gimnàs Solé, després que Jaume Vila i Capdevila, qui fundà el Català Sport Club al gimnàs Tolosa el 17 de desembre de 1899 no el deixés jugar en el seu equip per la seva condició d'estranger. El club va desaparèixer a finals dels anys 20. Ambdòs clubs mantingueren una molt forta rivalitat a inicis de segle on destacà la polèmica per qui era el club degà de la ciutat de Barcelona, polèmica que quedà resolta a favor del FC Barcelona, en haver estat el primer club inscrit al registre civil.
El 28 d'octubre del 1900 es constitueix oficialment la Societat Espanyola de Football, embrió del futur RCD Espanyol de Barcelona. El novembre del 1900, escocesos de la fàbrica de filatures de Sant Andreu funden l'Hispània Football Club, també anomenat Team Roig. En fou president Eduard Alesson. Menció especial per al primer partit entre els que en el futur seran els dos clus més importants de Catalunya, FC Barcelona i Espanyol. Es disputà 23 de desembre del 1900 al camp de l'Hotel Casanovas i finalitzà amb empat a zero.
juanito gurito

12:39 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ara hauria de fer con en Cuni:

Prou, Prou, prou!:

Que en xavi Parets, faci el que li roti, i no penja les parides d'un servidor, d'en Toni +/-, o del Pare Noel, per ell fara............., amb darrer cas podriem anunciar boicoteig a les visites al blogg, ....., això si amb el permis de l'Eli que no sigui que li vingui un cobriment.
Xavier.

11:37 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats