04 d’abril 2008

LA MALALTIA DEL DIA


Wola a toton!
Dimarts vaig decidir fer un e-mail per felicitar un amic pel seu aniversari, i vaig pensar fer-lo amb rodolins. L’he començat a escriure però m’han trucat i ho he hagut de deixar. Per no oblidar-me, l’he imprès i me l’he guardat a l’agenda. Per la tarda, a casa, a l'obrir l’agenda m’han caigut al terra 8 papers més amb coses pendents de fer. Hi havia un que deia "rentar cotxe". He decidit rentar el cotxe. A l'anar a buscar les claus del cotxe a l’armari del menjador he vist les cartes que tenia amuntegades a la taula des de fa dies. Decideixo fer un cop d'ull a les cartes abans de sortir a rentar el cotxe. He deixat les claus a la taula, he mirat les cartes i decideixo reciclar els sobres buits i la puta propaganda llençant-los a la galleda de paper reciclat però m'adono que està plena. Decideixo deixar les cartes, gairebé tot factures, a la taula per anar a llençar el paper reciclat al contenidor blau. Aleshores penso que, ja que surto, puc pagar una de les factures amb un taló i llençar-lo a la bústia, que està al costat dels contenidors. Busco el talonari a la bossa de la feina i comprovo que no me’n queden. Vaig al despatx a buscar un altre talonari i em trobo a sobre de la taula la Coca Cola que m’estava bevent i que m’havia oblidat. Millor la trec de sobre la taula per que, coneixent-me, la puc llençar i embrutar els papers de diversos clients que tinc a sobre. Per que no se m’escalfi més mentre vaig a llençar el paper reciclat i la carta decideixo portar-la a la nevera. A l'anar cap a la cuina veig que no he regat des de fa dies les plantes del menjador. Deixo la coca cola a la taula del menjador i trobo la càmera de fotos que vaig treure ahir per baixar-me les fotos al Portàtil. Com no baixaré les fotos ara decideixo guardar la càmera i després regar les plantes. Em penjo la càmera i vaig a la cuina a buscar una gerra d’aigua i em trobo el mando de l’aire condicionat a la cuina. El putu mando que vaig estar buscant ahir a la nit dues hores com boig. L’haig de portar al menjador, on ha d’estar, però abans també vull mirar si els cactus de la terrassa també necessiten aigua. Com que paso pel menjador agafo una gerra amb aigua per regar les plantes del menjador, les rego però, com sempre, em cau una mica al terra. Deixo la càmera a la taula, amb la coca cola, les claus, les cartes , la factura, el taló, i vaig a buscar la baieta, que em trobo a sobre de la peixera, per cert han menjat els peixos? Decideixo alimentar-los abans que morin. El menjar de peixos està guardat dins el moble nou de l'Ikea a sobre de la secadora. Però al terra em trobo la bossa del futbol que haig de portar al safareig per rentar i que m’impedeix arribar al moblet sense trepitjar-la. La pujo i quan torno a baixar ..... per què collons volia la baieta que porto a la butxaca?????
Al final de la tarda el cotxe estar sense rentar i no he pagat la factura i la galleda de paper reciclat està plena i hi ha una llauna de coca cola calenta a la taula del menjador i els cactus no s’han regat i els peixos no han menjat i també hi ha aigua al terra del menjador i a la butxaca porto el mando de l’aire condicionat pensant que és el meu mòbil i tampoc he fet el mail per l’amic i....

He estat pensant i tot això és clarament una malaltia. S’anomena SADAE: Síndrome d’atenció Deficient Activat per l’edat. A més edat.... més SADAE. i tot això a què venia?...nusé , però us deixo que haig de fer coses.

1 Comments:

Blogger Guillem said...

Xavi, això del SADAE t'ho deus haver inventat. Jo en dic Alzheimer. Jeje.

11:51 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats