03 d’abril 2008

L'ALCOHOL DEL DIA


Va, posa això en marxa i després llegeix el post, queda més xulo. i veuras de fons una bonica ciutat d nit, una xulada, navegant sobre el mar.... hmmmm quin plaer.!! Sort dels fillsdeputaqmataria q ho poden gaudir tot això. I ....

Unaltre matinada de ............... dijous!, encara que sembli dimecres per la nit. Son les millors nits o matinades que hi ha. Després d’un bon partirt de futbol, (avui he perdut... grrrrrr) després d’un bon sopar amb els amics, després d’uns quants gots de beguda, és quan l’esperit vola lliure i els sentiments i emocions brollen sense deturador. Ho tinc comprovat, ho tinc tot controlat, però quan apareix l’alcohol i bec una mica més del compte (q tampoc és taaant) doncs les barreres protectores desapareixen, baixen, i aleshores surten tots els sentiments i emocions que estaven controlats, guardats i amagats. És el seu moment i és bó que sigui així, tothom hauria de tenir unes estones , uns moments on es pugui ser realment lliure i toton es deixi anar sense condicionaments de cap mena, socials, mentals o del que sigui. Voleu. I avui em sento............

Trencat per dins
Encara em costa admetre
Que eres el millor de mi
Però la matinada arriba
I res em sembla ni la meitat de perfecte
Com quan tu estaves aquí
I em fa tant mal aquest dolor
I aquesta casa en runes que soc jo, que soc jo.

I és que estic tot trencat per dins
Estic tot trencat i desfet
Estic tot trencat però ……. Ep! no vull continuar aixins!!

nanit a toton!
o no.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Saps una cosa, Xavi.
De ben segur, que cada dia, a la teva esquerra tens algú de puta mare, molt de puta mare...

El que has de fer es canviar de marca de beguda. Prova l'Havana Club de 7 anys amb cola.

Es important estar bé, com tu ho estàs, i si no ho estàs, doncs es important estar malament. Com tu ho estàs. Però clar, l'important és estar. I si la gent no enten que estàs (be o malament), es que no t'enten.

Salut Xavi, perquè està molt bé que estiguis trencat per dins. I no facis esforços per arreglar el puzzle, no ho aconseguiràs.

Saps, la vida és molt sàvia, i a tothom ens posa a lloc. Només és questió de temps.

Disfruta del teu mal moment, igual que fas quan estàs bé. Així podràs dir que "disfrutas la vida a tope".

Per cert, al demés, que el hi "donguin pel cul".

Noël

1:53 p. m.  
Anonymous Anònim said...

pero si tu ets el tiu que conec que despren més energia positiva. clar, m'imagino q a vegades tam bé t'has de recarregar.
eli

8:02 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats