15 de maig 2008

ELS DEURES DEL DIA

Us faig arribar els darrers DEURES DEL DIA del company XAVI C:

Un dels mites del meu entorn cultural, d’aquells que n'he sentit a parlar, però que mai n’he compartit vivències directes, és el de houddini, aquell mag que feia aparèixer i desaparèixer coses inversemblants. Però el meu mag proper, el que m’ha fet pujar a l’escenari, el que he viscut conjuntament amb els meus fills, és el mag Andreu, l’Andreu que sempre s’acabava posant medalles a la solapa. Però ara estic dubtant de si hi ha un altre mag que afecta més a la meva vida personal., és un nou mag que fa aparicions estel·lars a TV, es diu …………..Mag ZP.
El mag ZP em te desconcertat, fa pocs dies (en la penúltima tonteria) us deia que l’havia vist en el programa 59”, i allà explica que faria baixar la inflació ja!, i avui al T/N migdia em diu que farà pujar com a mínim un 11% la factura de la llum.
Com s’ho farà el mag ZP?
Farà màgia i farà desaparèixer el lobby elèctric, en un plis plas?
Aquell lobby que es queixa de tenir les tarifes més baixes d’europa i que alhora té els beneficis més grans del mon mundial?
Per cert sabeu que aquell ministre que quan jurava sobre la Biblia-constitució el càrrec es pensava que era ministre de justícia, el dia que va fer el sopar de comiat amb els seus col·laboradors, els explicà que qui li havia etzibat una puntada que l’enviava a Ankara era el lobby elèctric?
Això si, allà ha quedat la dona forta del ministeri, la Maite Costa (us ho deia amb una tonteria de fa la tira, aquella que tenia unes ulleres com l’amiga del locomotoro)

Però a lo que vamos, és el mag ZP millor que l’Andreu?
O potser l’habilitat del ZP no esta en la màgia, sinó en la de …………………………….. transformista!, potser es transforma en pinotxo!

Sabeu l’acudit d’en Pinotxo i la caputxeta que feien un 69, i ella li deia a ell:
Pinotxo mienteme, mienteme, mienteme

Desprès dels atzucacs de l’aigua, rodalies, i del nou/vell finançament, el meu país de 4 potes, la pompa a l’aire i mienteme, mienteme mienteme………..

Ai! Caputxeta que no és el bambi, que és el llop!!!!

Deures del dia:

Polític que ha tornat a primera línia i que es posava les medalles igual que el mag Andreu?

Apa siau!
Xavi C.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

El personatge polític no el sé pas, però la amiga d'en locomotoro,la de les ulleres, a la
serie dels "Xiripitiflautics" era la Valentina.
I per dir algun nom dels rescatats, i que torni a estar de moda........amb medalles.....
Com no sigui el Bono!.
joan

11:19 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats