06 de maig 2008

LA JUGUESCA DEL DIA

wola a toton!
Ondia!! feia dies que no penjava res, no cal q us queixeu més, ja ho he entés.
Bé, avui penjaré una tonteria (bé, com totes) però bastant tonta.
Es tracta de la propera juguesca que hem organitzat. Bastant tonta (ja ho he dit no?)
A veure, per tots els que encara no sabeu de qué va la cosa.
Regularment penjem una juguesca que hem decidit entre tots els participants. Normalment es tracta d'endevinar alguna cosa que es demora uns mesos en el temps, i quin és el premi? Doncs sempre hi ha la meitat que guanya i la meitat que perd. Els que guanyen van al menjar de gratis. Els que perden paguen el doble. I, ep!, el restaurant és triat amb cura i dedicació pels nostres experts en les arts manducaires. I en cada dinar es tria la següent juguesca. De manera que el passat 3 d'abril en el dinar que vem fer per celebrar l'anterior juguesca vem triar la nova juguesca, que diu així: Atenció........ :
EN QUIN LLOC QUEDARÀ LA CANÇÒ DEL CHIQUILICUATRE EN EL PROPER FESTIVAL D'EUROVISIÓN???
DADES: El proper dia 20 i 22 de maig, es faràn dues semi-finals de "EUROVISIÓN 2008", el dia 24,LA GRAN FINAL. GRANDÍSIMA, vaja.
A la primera semi-final, estaran Montenegro, Israel, Estonia, Moldavia, San Marino, Bélgica, Azerbaiyán, Eslovenia, Noruega, Polonia, Irlanda, Andorra, Bosnia & Herzegovina, Armenia, Holanda, Finlandia, Rumanía, Russia i Grècia. Paisos tots amb un potencial de cantants brutal.
A la segona, estaran Islandia, Suecia, Turquía, Ucrania, Lituania, Albania, Suissa, República Checa, Bielorrusia, Letonia, Croacia, Bulgaria, Dinamarca, Georgia, Hungría, Malta, Xipre, Macedònia i Portugal, paisos amb una llarga i reconegudísima trajectoria musical. Uns genis vaja!!
De tots aquests paisos, han de sortir els 25 finalistes. Així que ja sabeu que hi haurà 25 paisos a la final, de manera que espero que ningú digui que Chikilicuatre, quedarà en lloc 27 o el mataré.

De moment, a la final, per drets adquirits, estan Regne Unit, França, Alemanya i els espanyols (que son els paisos que més diners aporten per a dur a terme aquest festival, i gràcies a aquest "SPONSOR", tenen la final garantida) i Serbia, que té la plaça garantida per ser el darrer guanyador i organitzador.
Bé, ara us penjaria el video de la cançoneta aquesta, però paso. Segur que ja la coneixeu tots i no cal rererepetir-la. De manera que us penjaré la cançoneta d'irlanda, una que canta un pollastre......
més friki impossible, per això en fem la juguesca!!!
Atenció: tots esteu convidats a participar. Podeu penjar el vostre resultat aquí mateix dins d'un comentari. Teniu de temps tota aquesta setmana. Després ja quedarà tancada i no s'admetran més apostes. SORT a TOTON!!
O no.

10 Comments:

Anonymous Anònim said...

El chiquilicuatre quedara en setena (7) posició.
Toni +-

11:00 p. m.  
Blogger Guillem said...

Jo sóc optimista, entenent com a bo l'increment de patetisme a eurovisió. Per tant aposto per un quart lloc (4). Però encara us en dic una altra: Sèrbia donarà 12 punts al xiquiliquatre, perquè la cançó l'anomena i per la posició contrària a la independència de Montenegro (com m'agrada fer d'Uribarri).

6:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Els números ens parlen, de vegades no els escoltem (o no els sabem escoltar)...
qué vull dir amb aixó ..... res, que moltes vegades tenim referències que ens avisen del futur
Segurament tots hem rebut la mateixa radiació, però aixó no vol dir que tots ho veiem igual...
Jo crec que el número que ens envolta és el "4"..... el número de "Txiquiliquatre" ..... casualment són els punts que
hi havia de diferència entre el Barça i l'Espanyol al final de la primera volta .............. el nom del nouvingut al mon,
el menut Gràcia Castellví tindrà de nom "Pere" ...... que te 4 lletres, ara mateix ha entrat al camp "Vitolo", jugador del Celta
amb el número "4" ....."pulutant", En Rellerta quedarà en 4 posició, ara només s'ha d'interpretar si per dalt o per baix
la meva autopregunta serà......4rt, o 21è? es a dir... 4 per dalt o 4 per abaix.......
M'ho he rumiat......,no gaire perque encare no he sentit la cançó!, just ara sona els segadors a la plaça de l'esglesia
fan una festa republicana amb motius publicitaris de la guerra!. Guera que va durar 4 anys ... 1936-1937-1938-1939
L'Eugeni s'ha tocat el nas 4 vegades en un minut
Definitivament:
4 per dalt ...... serà el furor de l'estiu, l'únic que no entenc que vol dir "perrea-perrea" fer el gos?
Necesito que algú em tradueixi la lletra ..........
joan

12:56 p. m.  
Anonymous Anònim said...

jo crec que en chikilicuatre quedara clasificat el el lloc 18, no em pregunteu perque la veute interior m´ha dictat aixó en un moment de máxima sobrietat.

el dinar s´hauiria de fer a le segona quinzena del més de juny a la primerfa un servidor será de vancamces a l' india fent l' indio.

que el fer l' indio no hem facvi perdre el dinar.
enric

12:58 p. m.  
Anonymous Anònim said...

la meva jugesca és.............. posició 12ena.
siau ivisca
miquel àngel gràcia

12:59 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola:

Avui, he tingut una estona per parlar amb el Victor. Ell m'ha dit que el Chiqui-chiqui es molt divertit. M'ha dit textualment: "La cançò es de les millors que he sentit mai, i és molt divertida... però suposo que no és la millor cançó del món."

El meu fill és, fill de cantant per part de mare, i fill de compositor, pianista i guitarrista per part de pare (biològic). A més, diu a que l'escola de música, han cantat el chiqui chiqui. Així, crec que tinc que fer cas de la seva opinió.

Ell m'ha dit "Papa, posa que quedarà segon, perque potser a la gent no li agrada tant com a mi..."

Això, juntament amb la opinió que tinc, que guanyarà el chiki-chiki, o el pavo islandès, fa que em decanti per la opinió del meu fill.
1er Islandia
2on Espanya
De tota manera, el Víctor m'ha dit que si perdo no pasa res, l'important és passar-s'ho be. (no sap el tema de les apostes del dinar, i el que això comporta...jeeee)

Ahí va eso
noël

1:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

no sé tio, no sé si quedarà primer, per tant decideixo el 2n
juli

1:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Vaig optar pel 0nze lloc
xaviC

1:31 p. m.  
Anonymous Anònim said...

10
domènec

1:44 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La meva és que quedarà el 20é, com a molt!!!!!!

xavi-e

1:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats