11 de gener 2008

L'SMS DEL DIA


wola a toton!
bé, igual q l'any passat us faré un recopilatori d'alguns sms que he nat rebent aquestes pasades festes. N'hi ha de tota mena, mira:

BON ANY. Aquest es va llluir. Suposo q va ser fruit d'una gran imaginació o coneixent a qui me l'enviava penso que anava massa fumat.

MOLT BON ANY. En aquest altre com podeu veure el nivell ha pujat una mica. La intoxicació etílica era una mica menor i podia fer frases més llarges i compostes. Però em va fer molta ilu rebre'l.

BON ANY NOU MACU GRACIES. Aquí ja les neurones estaven disparades! 5 paraules seguides, increible!! Per cert, de res.

FELIZ AÑO 2008 Y MUCHA SALUD PARA TI Y PARA TODOS LOS TUYOS.
Home, no sta malament, una mica serios oi? Com de compromís i enviat una mica en serie, apali, vinga, el mateix sms a 50 persones de cop... Ep! però jo també t'ho desitjo, això de la salut.

BON ANY GUAPÍSSIM JA JA JA! . Igualment maquíssima!! Sempre et faig riure molt, eh?

MOLT BON ANY 2008 PETONETS! On?

BON ANY NOU. UNA ABRAÇADA! M'estimo més els petonets de la noia d'abans, però sent tu un tio t'accepto millor l'abraçada, valens? Una abraçada també company!

HOLA! QUE EN LOS MINUTOS QUE QUEDAN PUEDAN CUMPLIR LOS DESEOS DEL 2007 Y SINO PUEDEN PEDIR NUEVOS PARA EL AÑO QUE COMIENZA. FELIZ 2008.
Aquest em va arribar des de Rosario, Argentina, d'un amic que s'està fotent unes vacances de Nadal a la platja. És un tio pràctic, però qui t'ha dit que no he pogut acomplir els desitjos del 2007 ?? eh?? De totes maneres demanaré algun pel 2008. A vore.....

QUE EL 2008 SIGUI FANTASTIC PLE D'ALEGRIA I MOLTS GOLS!! UNA ABRAÇADA
Ja us podeu imaginar que es tracta d'un company del futbol, a veure si aquest any el molt cabron acompleix aquest desig de molts gols, jo més pilotes ja no li puc passar! Ep! però que sapigueu que darrerament estem jugant molt millor q els SEXYBOYS i a sobre guanyem.

QUE EL 2008 US SIGUI DOBLAMENT RODÓ, COM EL 8. Xaval, t'has lluit!! Vale que siguis matemàtic o físic, però m'agrada més que siguis un graciós. Vaig riure una bona estona quan el vaig entendre. Ah! una bona entrada d'any! (no ho soporta q li diguin aixòs!!) jaja

EN AQUEST MOMENT T'ENVIO LA FELICITAT LA SALUT I L'AMOR A CASA TEVA. TRACTA-LES BÉ VENEN DE PART MEVA. FELIÇ ANY NOU.
Gràcies guapa! Estaves lluny? És que encara no han trucat i pateixo no sigui q s'haguin perdut. Ja saps q he canviat de casa? A veure a qui li has enviat, anda que imaginat quina sorpresa, truquen, obres la porta, i t'entren la felicitat, la salut i l'amor a casa, i osti, amb lo bé i tranquil q staves tú a casa i resulta que ara descobreixes q eres un infeliç, q estaves fet pols i que no havies tingut mai amor. quina putada no?

LOS AMIGOS SON COMO LOS RADARES DE LA GUARDIA CIVIL, AUNQUE NO LOS VEAS SIEMPRE ESTAN AHI. FELIZ 2008.
Sí, sí, i els de la guardia urbana també. Tu i la teva moto neu amb ull viu per BCN, que te les foten que ni t'adones, vale guapa? Ah! quan hem qdat?

NO HAGAMOS CASO AL GOBIERNO, CENEMOS CON MARISCO BUENO, EMBUTIDOS IBERICOS, BRINDEMOS CON MOET CHANDON Y EL CONEJO QUE SE LO COMA EL GOBIERNO A SU PUTA MADRE. FELIZ 2008. Óstia! més alt potser si però més clar imposible. Bé xaval, felicitats igualment i jo si que faré el possible per menjar algun conillet aquest nadal. Ostia, que lleig ha quedat això, no?

QUE AQUEST 2008 ET SIGUI PLÀCID COM EL CEL BLAU D'HIVERN, COM UNA OMBRA A L'ESTIU, COM UN GLOP D'AIGUA BONA SI HI HA SET I COM UN BON COP DE SORT. BON CAMÍ I BON ANY.
Sniff, sniff, tik plorant, que macuuuuuu. Només puk dir que desitjo que el teu camí sigui llarg i prósper. Ple de matins lluminosos que t’alegrin la vida, que puguis gaudir de moltes postes de sol en companyia i que prenguis amb ilusió les sorpreses que el camí et deixarà al gir de cada revolt. Molta llum!

BRINDO POR TI. BRINDO POR LA AMISTAD. BRINDO POR EL AMOD. BRINDO POD MI. BDINDO POO TODIOS. BINDO PO BINDÀ. BUEDÍSIMO. YUHUU. BINDO ODRA VED. GRINDO BORG.... iepali!! Ole ole!! Hip! Hip! Vai a clapar una mica......

EN ESTAS FECHAS QUERIA MANDARTE ALGO GRACIOSO,... TIERNO... SEXI... DULCE Y MUY ENTRETENIDO. PERO LO SIENTO, YO NO ENTRO POR LA PANTALLA!
No cal q entris tu, ja vinc jo maca!

ET VOLIA ENVIAR ALGUNA COSA SÚPER ESPECIAL PER AQUEST NADAL, PERO VAIG TENIR UN PROBLEMA..... ¿COM S’EMBOLICA UNA ABRAÇADA I UN PETONÀS?
Bé, aquest és una altre versió de l’anterior, hmmm, podria dir que ja he rebut les tres coses. Primer l’abraçada, després el petò....

QUE EN ESTAS FIESTAS, LA MAGIA SEA TU MEJOR TRAJE, TU SONRISA EL MEJOR REGALO, TUS OJOS EL MEJOR DESTINO, Y TU FELICIDAD MI MEJOR DESEO. TE KIERO VER MAS EN 2008 VAL? Bé, txiqui, eso espero. O no.

SI AQUEST NADAL VEUS A UN SENYOR VESTIT DE VERMELL BAIXANT PER LA XEMENEIA I ET POSA EN UN SAC, NO T’ESPANTIS, AQUEST ANY HE DEMANAT QUE EL MEU REGAL SIGUIS TÚ. Osti! Aquest em va agradar mooolt, però collons ja va venir el tiu de vermell i el vaig segrestar jo a ell, li vem fotre una tortura de pesigolles i va prometre que no tornaria més. Tonta, t’has quedat sense regal!. O potser jo m’he quedat sense regal.

. BN NY 9. TQM. NS VEM VIAT. VGL L’ALCHOL. 1 PTÓ.
Doncs.... ok, j ns vorem. I rkrda: fkdjf djsdkdjs dkdjs djfd x dsjdjs jskjdj jdjs. O no.

BRINDO PER LA NSTRA NOVA AMISTAT. Q SÀPIGUES Q ESTIC MLT FELIÇ DE TENIR-TE COM AMIC. LS MILLORS COSES DELA VIDA NO VENEN SOLES, ALGUNES VENEN AMB TÚ. UN PETÓ. BON NADAL.
Vale! Anem ja al llit? Que noooo. Qués broma, eh! I només algunes coses bones? Quines son les altres? Sopem i m’ho expliques? Si llegeixes aquest missatge envia’m un sms que digui: sopar.si o sopar.no., igual que fa el cuní a la tele. A la resta ja us explicaré. O no.

I un divertidisim que nosé qui me l’ha enviat, pq no tinc fitxat el núm i diu:
SI LA NOCHE DE REYES VES QUE GASPAR SE DESNUDA Y SE METE EN TU CAMA, EXPLÍCALE QUE LO QUE TU PEDISTE FUE UN "VOLVO"… FELIZ NAVIDAD X.

I a tú, quin sms et va agradar especialment??
Posa’l en un comentari aqui mateix.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

guapu, sopar.no ! i agafam el mòbil que ara mateix et trucaré. ¿Qué és aix`o d'explicar en públic els mues missatgets?
sopar.no

6:15 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats