04 de gener 2008

LA FELICITACIÓ DEL DIA

wola a toton!
I bon any nou a tots!
Ara feia dies que no em posava a escriure, i la veritat és que tinc un munt de cosetes per explicar-vos, però em costa trobar temps per posar-m'hi. Us voldria fer cinc cèntims del nadal, del caga tió, de la festa de cap d'any, dels regalets de reis, de la solitud, i de la lluna plena de la nit de nadal. Suposo que us veu fixar no?

Aquests dies tots hem estat rebent mostres d'amistat, d'escalfor d'amics i familiars, jo particularment si. Sento com s'hi fan per estimar-me i per fer-m'ho saber. Us heu esforçat vosaltres a fer notar a qui estimeu que els estimeu?? No costa gaire. Una abraçada a temps, un sms, un email, un sopar, hi ha molts moments per compartir.
Segur que tots heu rebut molts sms aquests dies, segur que també heu enviat molts desitjant bones festes i tot aixòs. I molts emails. Son les formes modernes de felicitar el nadal. Heu enviat postals de nadal? De les de paper vull dir. Hi havia un temps en que me les feia jo mateix, i no només postaletes de paper, també regalets de nadal o coses similars. Era fàcil i divertit fer-ho. Pinyes platejades, tronquets amb espelmes..... eren guais oi?? És com enviar cartes fetes a ma i per correu. Ja no es fa això. Aquest any algun amic/a n'ha fet. Tinc una amiga que m'ha explicat que ha fet postals a ma, però només per les persones més íntimes, diguem, i que per les altres ha enviat la postal per email. A mi no em va enviar ni una ni altre, i em va enviar un mail per explicar-m'ho. i unes instruccions per fer-me-la jo mateix: el text dèia això: tal tal tal i tal. I si vols la foto la pots buscar a internet a tal lloc. Ho juntes tot en un word, el text i la foto, ho imprimeixes i ja la tindràs. Ja ja ja vaig riure molt. Ah! gràcies per convidar-me a St.Gabriel.

I també hi ha gent poc donada a aquestes formes modernes de felicitar el nadal, i que quan ho fan, ho fan de la manera que saben, humil, modesta, però sincera com la que més, alegre i divertida com cap altre, i amb una força, energia i llum que deixen enrera totes les altres postals de felicitació que he rebut. El 21 de desembre a l'arribar al despatx ens vem trobar aquesta postal i tot el despatx decorat com veieu. Ha estat la millor postal de Nadal d'aquest any.



PD: Sigueu dolents que ja arriben els reis!!!


Free counter and web stats