13 de desembre 2007

EL PLAER DEL DIA


HMMMM! Irresistible!! Una bona xocolata calenta amb un trosset de pa de pessic. Un trosset de cel. I sempre és bona ocasió, al sortir de qualsevol lloc de matinada cansat de ballar, abans de sortir a caçar bolets, fred a l'estiu, calent a la tardor, bullint a l'hivern, amb melindros, galetes o sense res. I és que la xocolata m'encanta, gairebé tant com les olives, bé, jo diria que més. Però és un plaer íntim, diferent, cada nit, després de sopar, m'agrada escarxofar-me al sofà i prendre una pressa de xocolata, desfer-la lentament a la boca assaborint tots els matisos. I a més, digueu-me tontu, però tinc una mena d'alergia a la xocolata. Sí. sí, quan en prenc i em ve molt de gust , molt de gust, i està bona bona, no em puc resistir i faig un estornut ben gros. ATXIIIIIIM!!!!! Oh! és com un petit orgasme de plaer. Digueu-me tontu i jo ben content!! A la foto la xocolata que vem prendre la setmana pasada al mercat medieval de Vic, quan ja estavem ben glaçadets de vagarejar durant hores pels carrers ornamentats i atapeits de gent.
Free counter and web stats