13 de desembre 2007

LA FIRA DEL DIA

Ja sabeu, quan estas una mica fart de treballar el millor és desconnectar una estoneta. De manera que cotxe i carretera i manta. El destí escollit va ser la fira de l'avet d'espinelves. I vem tenir sort perque no vem trobar molta gent. N'hi havia però era acceptable. Feia fred, però era suportable. I em vaig comprar un avet, per posar-lo a casa aquestes festes, i com és natural fer-lo crèixer any rera any. Ara aquí començariem el debat sobre si és millor un avet artificial o un de natural. Ja passo d'aquest debat. He tingut durant molts anys un d'artificial i cada any el decorava força xulo, amb les llumetes blaves, les boles i tota la puta parafernalia aquesta que s'hi fot. Però un avet no fa Nadal ni un dia de sol fa un estiu. O sigui que això no és el més important. L'artificial és de plàstic i això contamina molt. Aquest és natural, i pretenc fer-lo crèixer, tinc lloc i ganes. No m'el penso càrregar com fa molta gent que només el volen per fer bonic al menjador durant festes i després el llencen escales avall. Aquests avets naturals es poden reciclar i amb ells fan compostatge, però és un trist destí no? Aquest el cuidarè i cada any creixerà una mica. Ja el veureu quan passeu per casa. O no.
I enmig de tants avets, tanta natura, era un bon moment per explicar una història, de cagations, d'avets rondallaires, o un conte de follets o de dracs, que els meus nebots encara els estan perseguint, i ara, ben aviat, tenen una cita amb "el senyor del bosc", que els ha de dirigir cap el cau del drac. Tranquils, no pasa res, a la sortida anterior ja van trobar el "talismà del drac" que els protegirà d'aquest, perque com tot a la vida, n'hi ha de bons, però també de dolents. o no? El "talismà del drac" el van trobar dins el recinte dels elefants del zoo de BCN, tal i com els va dirigir "el senyor dels mapes". Quan pugui us penjaré una foto del "talismà del drac". Si em deixen.
Ja heu re-decorat la vostra vida? , ja heu engalanat la casa de Nadal?? Si ho heu fet perque no m'envies una foto i així tothom en podrà gaudir?? O no.



Free counter and web stats