21 de novembre 2007

EL JOC DEL DIA

Wola a toton!!
Mireu, com ara mateix marxo i no em tornaré a passar pel blog fins el dilluns vinent, us deixaré un petit joc que he vist en altres blogs que vaig visitant. És molt fàcil, ara us explicaré 10 coses sobre mí i heu d'endevinar quines son veritat i quines son mentida. A vore quantes n'encerteu. Per fer-ho més facilet us diré que 5 son veritat i 5 son mentida. O no.
Aquí va:

1.-M’agrada dormir amb tot obert, les persianes, les finestres, les cames.

2.- El meu plat preferit és l’escudella de la mama.

Hi posa cuixa de pollastre, botifarra negra, peu de porc, porros, pastanaga, pilota, cigrons.... una mica de tot. Hmmm!! Quan en fa fem festa grossa a casa!!

3.- M’encanta cuinar,

deu tenir la culpa l’escudella de la mama,. Durant molts anys he cuinat cada dia a casa. NO soc el típic cuiner de cap de setmana, que va! Em passo molt temps decidint el menú, consultant llibres de cuina per experimentar, anant a comprar tots els ingedients, per dificils que siguin, fent els plats, preparant la presentació i assaborint-los amb les persones que estimo.

4.-Soc esquerrà.

Sí, sí, no només és que sigui d’esquerres sino que qualsevol de les coses del dia a dia les faig amb l’esquerra. Menjar, pentinar-me, jugar a futbol, tocar la guitarra, tot excepte escriure per que de petit, amb 3 anyets, les monges em picaven a les mans si ho feia amb l’esquerra, era cosa del diable deien....

5.-M’agrada molt conduir.

És dels pocs plaers que queden. I per sort mai he tingut cap disgust. M’encanta la sensació de velocitat, agafar una carretera plena de corbes i revolts i fer-les amb una conducció esportiva (que vol dir àgil) amb la temperatura apropiada, amb la música adecuada, tant de dia com de nit. Wooow, ja m’hi veig!!

6.- Vaig ser escolà durant set anys.

Dels 7 als 14 anys amb l’esplai de la parroquia ens duien a missa i feiem d’escolanets. Pujavem al campanar de l’esglesia quan ens escapavem (que era regularment) i ens beviem el vi del calze. A partir del 14 vaig canviar el vi del calze pel vermut del diumenge, tradició que intento conservar a dia d’avui.

7.- M’encanta la música clàssica.

Suposo que deu ser degut al fet d’haver estat escolanet i haver escoltat molta clàssica als estius. Mozart és brutal, i els compositors russos son els que més força em transmeten. També m’agrada l’opera, i si hagessiu vist “les miserables” algun cop segur que us emocionarieu tant com jo ho faig sempre.

8.- Vaig fer econòmiques a una escola de l’Opus.

Clar, després de ser escolanet i tot aixòs, doncs vaig acabar en una escola de l’Opus. Allà feiem Teologia i altres barbaritats que no tenien res a veure amb l’economia. Però també anglés i informàtica i borsa i campana, moltes campanes, sobretot de Teologia.

9.- De nadó era un nen moníssim!

Ara soc un mono entranyable. Era tan bufonet que fins i tot vaig fer una campanya de publicitat d’una casa de banyadors on treballava el meu pare, Turbo, es deien, i jo sortia amb un banyador que ara considerariem cutre cutre, això ho sé per que m’ho han explicat sempre a casa però no m’ho vaig creure fins veure les fotos (en blanc i negre).

10.- Tinc facilitats per les llengües.

El francés se'm dona bé, l'idioma. I Sempre que he viatjat he intentat aprendre alguna paraula o frase dels llocs on estava per poder parlar amb la gent del lloc. Això és una mania que tinc des d’un viatge a Holanda on no em podia fer entendre. A Nova York no feia falta l’anglés per viure, però fins i tot amb els hispans parlava anglés, el lloc més dificil va ser a Grecia, no!, al Pais Basc, no!, no!, a Islandia, alló si que no ho entenia ningú. Pronuncieu amb mí: FJADRÁRGLJÚFUR!

Bé, i la gràcia de tot això és que li passo l'encàrrec de fer això mateix a 4 persones. Va feu-lo i ho penjarem aquí per riure una estona més. M'agradaria que ho fèssin 4 colaboradors de latonteria: el XaviC, el Toni+-, el Guillem de moià, i la Laura de la casa petita. Ànims!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

1 Fals
2 Fals
3 Fals
4 Fals
5 Cert
6 Cert
7 Fals
8 Cert
9 Cert
10 Cert

11:05 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Òstres, què difícil! Què guanya qui ho encerti tot? Un sopar amb el creador de la tonteria del dia? jeje!

A veure, jo dic: 1,2,5,6 i 10 veritat i 3,4,8,7 i 9, mentida. Què consti que no dic que sigui mentida que fossis un nen molt mono de petit, però això de l'anunci, no sé... és sospitós... LAURA

11:49 a. m.  
Anonymous Anònim said...

nen, però que dius!! totes son mentida menys la segona, deixa de jugar i vine CORRENT cap a casa a menjar la sopa!!

LA TEVA MARE

12:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

1.no
2.si
3.no
4.no
5.si
6.si
7.no
8.si
9.si
10.no

Silvia Mató

7:28 p. m.  
Anonymous Anònim said...

VERITABLES:
2-4-5-8-10
FALSES:
1-3-6-7-9

12:16 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats