10 d’octubre 2007

LA FOTO DEL DIA


ep companys!
Dissabte passat vaig fer una visita a una bonica població de la Catalunya profunda. I tots som catalans i tots parlem català, uns fan servir l'article "lo" i a altres a BCN no ens deixen, uns diuen ranixa del llangardaix, o maçana de la poma, clar que també n'hi ha que encara diuen "no baixis de l'assera quan llenssis la bassura al costat del busson", però bé, el que deia, que malgrat les diferències sempre ens acabem entenent. I m'ha gradat el rètol penjat a l'aparador d'una botiga de moda de marca reconeguda. Si vols treballar has d'entregar un CURRUCULUM. Jo he pensat diverses opcions:
1. és una paraula que utilitzen en aquest poble. Al centre de l'univers, sabadell, també tenen moltes paraules que només fan servir ells.
2. L'amo és un artista, un cantant enyorat, i ho ha posat expresament, de manera que si entres cantant alló de "CUCURRUCUCÚ" paloma!! tant famós d'en Caetano Veloso, per exemple, doncs ja tens la feina asegurada:
Dicen q por las noches,
no mas se le iba en puro llorar.
Dicen q no comia,
no mas se le iban en puro tomar.
Juran q el mismo cielo
se estremecia al oir su llanto
como sufrio por ella
y hasta en su muerte la fue llamando.
3. L'amo l'ha cagat i ha fotut una errada com un piano.
Jo particularment em decanto per la segona opció.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

DIGA'M ROMANTICA PERÒ JO TAMBÉ EM DECANTO PER LA OPCIÓ DE LA CANÇÒ.
QUE BONIC SERIA TROBAR FEINA GRÀCIES A UNA CANÇÒ.
UN PETÒ I ENDAVANT EL BLOG!

ROSER

6:21 p. m.  
Blogger Guillem Nicolàs i Larruy said...

Bé, potser es pensa que currículum és el llistat d'estudis i merits i CURRÚCULUM les feines o treballs que has fet, és a dir: el curro!
O sigui que aquest busca dependenta que ja hagi treballat de dependenta abans.

4:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats