04 d’octubre 2007

LA FELICITACIÓ DEL DIA



Després de llevar-me amb el cap com un timbal degut al mal de cap que he tingut durant tota la nit, i bastant estranyat perquè mai he tingut mal de cap, m’he fotut un parell de pastilles d’aquelles per veure si tot això passava, vinga, un gelocatil cap endins i un eferelgan també, per si de cas. Com un zombie m’he vestit automàticament, he parat la tele abans de sortir de casa, he parat la tele abans de sortir de casa??? , osti ara no ho recordo, em sembla que si, que com només deien txorrades, com cada dia, i més del mateix: la polèmica per cremar fotos del rei, collons doncs si no volen que les cremem doncs que fotin una llei on totes les fotos del reis hagin de ser ignífugues a partir d’ara, o que pasa que no es crema cada any al rei en moltes falles valencianes, i que queda clar i claríssim que és la figura del rei, doncs que també processin a tots els fallers valencians, i res de fer servir les revistes del cor o diaris per encendre les llars de foc a partir d’ara.... txorrades. Igual que la polèmica estèril de la nena que ha nat a l’escola amb el mocador al cap. Si ella va amb el mocador al cap.... els nens de pares naturistes poden nar en pilotes al cole a partir d’ara, els nens budistes ho faran vestits com monjos budistes, i jo portaré als meus nebots vestits d’astronautes, que els encanta disfressar-se i s’ho passen molt bé. Si us plau una mica de sentit comú per tots els casos. Només sentit comú. Total, jo només volia veure a la tele com estava el trànsit, però ja ho sé com està, fatal com cada dia de cada dia. I després al carrer he llegit en el “20 minutos” una altra noticia genial: “Las mujeres prefieren a los hombres altos y guapos y anteponen su posición social al físico. ” I això és notícia?? Doncs jo sé una notícia nova que no sap ningú encara: “Els homes s’estimen més les ties bones que no les foques gordes i antipàtiques” (Ens és igual si son rosses, morenes o mulates.) Sisplau, és el que us deia abans, una mica més de sentit comú per tothom aniria molt bé. I sentat en el bar de la rambla del poblenou m’he trobat amb la meva veïna del 1er nosequé. I fent el cafetó, parlant d’aquestes coses tot fullejant el diari, m’he adonat que ella si té sentit comú. Avui fa 80 anys. La Sra. Pepeta, la meva veïna, té 80 vegades més sentit comú que la majoria de periodistes, polítics i/o economistes de tres al quart que van de radio en radio, de tele en tele. I t’estaries molta més estona parlant amb ella, però no pots i has de marxar, però pel seu aniversari una cançó dedicada a ella, per que li agrada molt des de fa mooolts anys. I també dedicada a la MARTA del Centre de l'Univers, que en va fer trentapocs i al meu nebot JOAN que ha fet 9, que ja ha fet nou!! Tres persones que m’estimo molt.
Free counter and web stats