15 d’octubre 2007

LA BANDERA DEL DIA


El passat dijous 11/10 vaig rebre un missatge al mòbil: "En Rajoy ha demanat q fem saber el que sentim. PENJA LA SENYERA. Passa'l".
No la vaig penjar. No tenia res a celebrar. Només penjo la senyera quan és important. A dins de casa la tinc posada sempre, i l'estelada també, ja ho sabeu els (pocs) que heu vingut. De la mateixa manera que no tinc penjades ni exposades totes les fotos que tinc, només les (poques) més importants. Que penjo la senyera quan els francesos celebren la seva festa nacional el 14 de Juliol? o quan ho celebren els italians el dia que sigui?, que tot dit no en tinc ni idea de quin dia és, ni , la veritat, m'importa gaire. Doncs quan els espanyols celebren la seva festa tampoc m'interesa gens, i ni penjo la senyera ni faig cas de res del que em/ens diuen des de les teles de les espanyes.
I donant una volta, un passeig, vaig veure que realment molt poca gent seguia aquestes "consignes". No vaig veure cap senyera (nen que em vas enviar el sms, tú tampoc tenies penjada la teva estelada a la finestra de la cuina eh! ) i només vaig veure UNA bandera dels espanyols penjada. I mira tú, si la va fer gràcia a l'habitant aquest penjar la bandera, doncs que li aprofiti, que s'ho passi bé, que ho celebri en familia, en la intimitat, a cara descoberta o com li doni la gana, per que a mí ja m'agrada, i ho trobo ben normal, que els estrangers penjin les seves banderes enyorats del seu pais i les seves terres llunyanes. I també m'agrada i ho trobo ben normal, que facin tot el possible per poder anar fent via per retornar al seu pais, lenta però inexorablement.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

me reafirmo y lo confirmo: eres un gilipollas un borde y un nazionalista QUE NO TE ENTERAS DE DONDE VIVES.

5:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

tu si que eres un gilipollas y un nacionalista español de mierda. Vete a vivir (o a morir) al puto valle de los caídos mientras cantas el cara al sol y torturas a algun toro de la meseta.
Subnormal!

6:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats