30 de març 2007

LA MISSIÓ SECRETA DEL DIA

Hola a toton!
L'altre us vaig penjar un post on us deia que seria bona idea posar els resultats dels partits de futbol del dimecres en la Torre Agbar. I ni cort ni perezós, després d'estudiar la forma de fer-ho, d'introduir-me dins la torre i posar els resultats doncs ahir ho vaig fer:
la história comença així:


19:00: Trobada amb tot l'equip davant la porta principal per introduir-nos dins la torre. Davant la porta principal, per no cridar l'atenció, clar. Revisió del material: gps, palm, ulleres visió nocturna, xiclet (el mcgiver sempre en portava un), preservatius (preservatius?, no en duia, només condons...) una moneda d'euro (pel carrito, sempre hi ha un putu carrito que va amb moneda d'euro que mai mai mai portem!!). Rellotges sincronitzats i cap a dins!!



Després de varis controls, superats amb elegància i temeritat, arribo a una planta sospitosa, la meva disfressa de .... (ep! no puc desvelar-ho) arribo a un lloc ple d'agents hostils, la planta on he trobat més gent, on tothom estava més animat i amb més ganes de "col.laborar" aportant-me informació. Era el bar. Planta 15.


Finalment després de passar per diverses plantes aconsegueixo arribar a l'auditori.... però jo vull trobar la sala de control de llums. Reviso els plànols... vaig sobre horari, a fora es deu estar fent de nit ara. Ara només haig de baixar tres plantes més, obrir la porta secreta de ferro, superar el control biomètric i canviar la programació.

Bé, ja he arribat a la sala de control. Aquí haig d'enganyar els sensors situats al sostre, colocar les mans en els primer plafó, els ulls en el segon i respondre la pregunta del dia en el tercer. Si ho supero podré entrar a la sala de control. La pregunta final era: "Quant temps durarà el tripartit.?" Només formular la pregunta el sistema s'ha tornat locu (q vold dir boig) i ha petat.
He entrat.






Per motius de seguretat he difuminat les cares dels agents especials que van realitzar la missió. I vaig programar el sístema de manera que a partir d'ara cada dimecres només enviant un SMS amb el resultat del matx, a la torre sortirà iluminat el resultat. Ah! també podrem triar el color.




Per fer proves vaig posar: Darki dream team DDT 8- Ventura Sexy Boys VSB 3.
Cada dimecres a la torre agbar!!
Free counter and web stats