26 de gener 2007

LA CAMPANYA DEL DIA

M'afegeixo a la campanya iniciada per l'home bala http://homebala.blogspot.com/ al seu blog:

Dilectíssima pleb bloguil:
Estic TOTALMENT EN CONTRA de què torni la infumable sèrie de TV3 Ventdelplà (que no sé perquè no es diu Breda, que és on està gravada la sèrie...) i pels anuncis que estic veient últimament a la teva (que meva no ho és pas) molt em temo que a la meva tranquil.litat emocional li queda un telenotícies (i als telenotícies de la teva em sembla que els queda també un ídem, ahir ja van canviar de director...). Per tant he decidit engegar la campanya contrària, si més no per tocar la pera.















Però no es confonguin. Trobo que la qualitat de les sèries que es fan actualment tant aquí a casa com a Espanya en general, no té un nivell gaire bo (deixant de banda Porca Misèria, of course), i per tal de curar-me en salut i que no m'agafin desprevingut, he engegat una segona campanya complementària:














Apreciat home bala i resta del mon, jo realment ja estaria content si les fessin dimecres, totes juntes i seguides, de 20:00 a 3:00, per exemple, però els dimecres, dia que tinc partit i oooooooooo lamentablement no les podría veure.
Com malgrat la teva campanya estic (gairebé) segur que al final la serie tornarà et recomano unaltre cosa a fer molt bona: APAGA LA TELE!!
llegeix, xateja, toca la guitarra, juga a la play, folla, dorm, .... sempre pots fer altres coses. O gairebé totes.
x-e
Free counter and web stats