18 de gener 2007

EL COMENTARI DEL DIA

Hola a toton!!
Sempre em queixo que no penjeu comentaris en el blog. Que enlloc de penjar el comentari m'envieu un mail o em comenteu les coses quan ens veiem o quan quedem. Que hi farem, estaria millor penjar el comentari doncs així participem més tots i, a més a més, la resta de gent que llegeix el blog també està al corrent i també poden opinar sobre els comentaris.

Doncs avui us vull dir que per fí algú ha posat un comentari. Força xulo, la veritat. Si baixeu una mica més abaix podreu veure el comentari que algú "anónim" ha penjat en el post titulat "EL CIUTADÀ DEL DIA". No us el perdeu, val la pena. Ah! i si voleu afegir alguna cosa.... ho podeu fer. o no .
Bé, realment ha penjat 2 comentaris, per que la gent que no té les idees clares sempre les han de repetir per autoconvencers ells mateixos.

Per veure els comentaris cliqueu a sobre on diu "2 comments" (o el num. que sigui)
Jo particularment no tinc res a dir, je je .
Free counter and web stats