16 de gener 2007

EL GATET DEL DIA



Doncs ara us explicaré el que vaig fer dissabte al matí:

He buscat un gat. He agafat un que he trobat pel meu carrer. L' he tingut tancat a les fosques en una habitació una bona estona. Per enfadar-lo.
Al final l'he tret al pati interior que tinc, de manera que no pogués escapar de cap manera i ha estat corrent pel pati una bona estona. Jo el deixava fer, sobretot per cansar-lo i que no es revoltés contra mí. Com veia que tenia molts més reflexes que jo, més habilitat i era més ràpid, i no es cansava prou... doncs li he clavat unes agulles de cosir, a veure si amb les ferides podia aconseguir cansar-lo d'una vegada. El cas és que ho he aconseguit, s'ha començat a cansar, estava clar que amb les ferides a l'esquena i amb tota la sang que li sortia s'havia de cansar a la força. De manera que abans que es morís i quan he vist que la seva agonia era la justa com per no saber qui estava aprop, he agafat un ferro afilat que tenia aprop i PAM , he acabat amb la seva vida atrevesant-lo. Estic molt orgullós del que he fet i força content. No hagués pensat mai que ho podria fer.

Abans que em digueu de tot, si us plau llegiu: Si canviem el gat per un toro, enlloc de ser un fill de puta maltractador d'animals sense escrupols ni sentiments, ¿que seria? ¿un "maestro"?,¿em treurieu a "hombros"? Torejar és una forma més d'assassinat animal.....

Tret d'un mail.
Free counter and web stats