23 de gener 2007

ELS SMS DEL DIA

Ara estic fent neteja dels missatges que tinc al mòbil, sobretot pq m'estic quedant sense memória. Per que jo, com tots vosaltres, tinc una pila de missatges guardats. Alguns de fa un parell d'anys fins i tot. És normal, pq son missatges que son especials, o la persona que te'ls va enviar ho era o et porten molts bons records d'alguns moments. De manera que no els borrem
i allà els tenim, i de tant en tant els tornem a revisar. Però ara els estic borrant, no tots, però uns quants sí. Entre ells borraré una pila dels q vaig rebre aquest cap d'any. Tampoc els borraré tots, algun em quedaré, però per recordar-los sempre penjaré aquí uns quants del que vaig rebre la nit de cap d'any passada:

"Bon Nadal (amb retart) i Bon any nou (amb antelació). sigui com sigui BON ANY NOU I www.dotzepolsades.tk amb www.barcalles.tk "

"Si vens aquesta nit et podras endur el vi"

"Cierra los ojos y piensa SOLAMENTE en todo aquello que te hizo sonreir. FELIZ 2007"

"...El que un rep és el que és mereix. Felic 2007" (fragment)

"Feliz año!! Se q es demasiado pronto pero conozco a tanta gente guapa, rica y sexi q he dempezar x los pobres desgraciados, maricones, alcoholicos y degenerados. un beso."

"Bona sort i bon any. pasa-t'ho molt bé aquesta nit!!"

"Bon any 2007!! Com van passant els anys... Una abraçada desde la ciutat dels canals i la boira"

"Felí año. Besitos"

"Que els dimecres continuin tenint molts gols!! Feliç 2007"

"Hola soy saddam. Que haceis esta noche? Es que me he quedao colgao. Feliz 2007"

"tu qué? "

"Deu em va donar a escollir entre estar boníssima o tenir molta memòria. Bona revetlla de St Joan. Unpetó guapu"

"Bona navidat katalans! Em fa goch an al dia davui dunarus la meva nadala via movil. Dasicharus pau, prusperitat alegria i molta yoya! al vostra prasiden, xusep montill. falís 2007"

"La felicitat és l'única riquesa que augmenta quanta més en donem als altres... Seras ric! Sort i bon any 2007"

"Els amics son com les estrelles. no sempre hi parles ni sempre els veus, però saps q sempre hi som. Feliç Any Nou."

"afali kita amula sola ispa tuta insupuka sula. Acabes de dir un conjur que t'impedirà follar durant tot el 2007. Feliç i Cast Any Nou"

5 minuts després:
"que no! et desitjo el mateix q al raspall de dents: mucha pasta, un gran mango y que t cepillen 3 veces al dia. un petó... i una llepada."

"2007 felic tinguis any i interior pau salut prosper els teus sempre amb tingueu anys i oblideu NO gramatica la. no abusar del cava mai"


"Regala el teu somriure a ki ho mereixi, el teu amor a ki el vulgui, les tves llàgrimes a ki t'acompanyi i la tva vida a ki T'ESTIMI! Bon any 1 petó de tot cor"


I si tens algun que vas rebre i et va agradar i el vols compartir amb tots nosaltres penja'l en un comentari.

2 Comments:

Blogger Pietro said...

Hola Tontu del dia,
Per mi el SMS del dia, és el que li he enviat al protagonista de l'aniversari del dia, l'avi Roger:
"per molts anys company!, estava pensant enviar-te una cosa original, divertida i gran, però la meva polla no cabia a la pantalla".

El Vastorro del dia

6:14 p. m.  
Anonymous Anònim said...

doncs jo recordo un que et vaig enviar fa uns nadals convidant-vos a casa el roger i la mònica sense que ells ho sabessin del tot :-) ...malentesos de la vida... :-)

jrc

9:40 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats