18 de gener 2007

LA BUFERA DEL DIA

Ahir vem celebrar l'aniversari del Joan. I ho vem fer al clàssic dels clàssics: a l'ABI!!!. Feia temps que no sopàvem allà, però ahir el Kaikus ens va preparar un sopar dels bons: Amanides, pa amb tomaquet i embotits, hamburgueses fetes per ell mateix, especialitat de la casa, i pastissos, un parell pq amb tota la colla si no no arriba. (Ep, la Eli i el Jovi també van col.laborar!)
El Joan estava content, Dissabte l'eg-panyó va guanyar, Diumenge al partit també va guanyar, i ahir en l'habitual Darkis-VenturaSexyBoys també va guanyar. (Bé, jo en canvi els he perdut tots i encara el soporto) ( o no) Per això no faré la crónica del partit, és més al final no sé ni de quants vem perdre, 2, 3, 4 o 5?? per que quan vem tirar la tovallola ja no valia... o si?
Però almenys ahir dimecres vem jugar i durant una bona estona a nivell "aceptable", però no tinc bones noticies, per que el peu avui m'està matant i torno a xutar-me ibuprofenos dels collons. I això que ahir no puc dir que vaig còrrer mooolt....tot el contrari no?? Sorry :-(
Però el Pere ho va fer pitjor, je je je.
Bé, algun dia guanyarem i aleshores faré una crónica de les guais.

PD: ahir vaig fer un GOL!! NO en feia cap des del mes de JUNY!!! passat. Quin escàndol!!!

Si conteu les espelmes sabreu quants anyets va fer la criatura.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Vistes les fotos, en Joan ja no te bufera ni apagar les espelmes. Cal que torni a pendre Pelfoot, a veure si se li puja la moral i l'autoestima.
Xavier

6:30 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola tiet !
Et vull dir una tontarieta : He pujat a veure el pesebre de la Pilar Orihuela, la germana petita del Ricard, és molt bonic i encara no l'han tret. He visitat la teva web i m'ha agradat molt. He vist Els amants de Lulú .
També he vist fotos del Ricard d'Africa. Tu les has vist ?
Si vols em pots respondre aquesta adreça ( és de la Pilar, ella em farà arribar la resposta ): piua2001@hotmail.com

Jo crearé una adreça més endavant.
adéu
Marc Armengol Paredes

7:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats