13 de juny 2008

EL CASC DEL DIA

Wola a toton:
avui he rebut un mail d'un amic força preocupant. El tiu em deia que li calia ajut per triar 6 cascos entre 16 models. Et trobes bé company??? No tens res més a fotre?? Bé, la veritat és que ben mirat és més divertit fer aquesta tria que no veure les múltiples txorrades en forma de powerpoint que t'envien. Jo ja he fet la meva tria i fins i tot ell em va enviar un ranking de com anava la votació. Del que em diu el casc més votat era el primer però també era el més criticat:

el billar és el que agrada més ... però tb "el casc billar el vaig trobar tope cutre ... rollo vull ser innovador però sense passar-me i com a recurs molt i molt cremat" ...

No hi ha premi per participar, com a màxim, diu, us faré una pizza i sorbet o un gelat de postres :-D
Doncs aquí teniu els cascos, voteu en l'apartat de comentaris. Recordeu: podeu triar sis.

5 Comments:

Blogger XAVI-E said...

jo com a persona masculina escolliria el 1 , el 15,
el 16 i potser potser el 11.

M'imagino q a les nenes els pot agradar més el 12 i el 8.

Mai agafaria el 6, ni el 14 ni el 13!!!! son flowerhorteres total!
Quan és això de la pizza?

11:48 a. m.  
Anonymous Anònim said...

quan vos vulgui endollo la termomix i sinó fon els ploms o crea cap curtciruit és capaç de fer una base de pizza esplèndida :-D

j.

9:41 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo m'apunto a la pizza aquesta també.
per mi voto 7,9,10,11,15i 16.
potser no en aquest ordre pro no demaneu enlloc l'ordre.
muntsa

1:57 p. m.  
Anonymous Anònim said...

sense ànim d'influir ... els resultats actuals són:

9 vots
8 ball (1)

7 vots
Tatoo Olive (11)

6 vots
Swirl (13)
checker (9)

5 vots
Sunburst (10)
Grafitti (15)
Blackdana (16)

j.

4:55 p. m.  
Anonymous Anònim said...

a mi m'agrada el 14, té un rollo roxy que per noi és divertit; però per tio m'agrada més el 2 (a lo irlandes)

1:03 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats