23 de març 2007

EL MISSATGE DEL DIA

Hola a toton!!
Després de rebre diverses queixes us demano disculpes. Fa una setmana que no actualitzo el blog.!!! He estat toooota la setmana molt liat i no he tingut internet gairebé cap dia. Quan en tenia aprofitava per enviar i rebre mails i no tenia temps per gaire més. A vegades la xarxa wifi no funciona..... em posaré una antena a veure si puc ampliar la senyal que rebo. Per que tinc el mono, ja sabeu. I realment cada dia he fet el post que tocava, però a l'hora de penjar-lo no hi havia manera de connectar, o les fotos no pujaven, o la música tampoc..... mil problemes. I al final tot penjat i el bloc sense actualitzar.
A veure si la setmana vinent tinc més temps, més internet.
Apali, a passar-ho bé.
Si algú sap com fer-ho per rebre una senyal més gran de la wifi que m'ho digui aquí. Gràcies.

Per cert Dimecres passat partit DARKIS vs BLANQUETS. La petita crónica diu que els Darkis tenien el partit controlat fins q el Xavi (jo mism) es va canviar d'equip degut a la lesió de MiquelAngel. Fins i tot em vaig atrevir a fer un golet contra els DARKIS, cosa que mai mai mai havia fet!! I tampoc em vaig trobar tant malament. M'estaré tornant un Figo qualsevol?? Un mercenari vulgar?? Un pesetero sense colors?? Vaig estar tota la nit sense dormir i rumiant sobre aquesta petita traició .... i em sembla que escoltaré ofertes. Perque a la velocitat a la que juga el DARKI últimament m'adormo. I la repasada va ser d'aquelles q feia dies q no es veien.
Free counter and web stats