15 de març 2007

LA VIOLENCIA DEL DIA

¿Qué està passant en el futbol??

Hola a toton!
Ahir com cada dimecres partidet de futbol entre els DARKIS i els Venturas, Sexyboys,blanquets, vermellets o com es diguin, que ja ni ho sabem.
¿Qué està passant en el fútbol??
A Italia hem vist com han tancat la majoria de camps per la violència dels seus seguidors, on fins i tot va morir un pobre policia pare de familia treballant.
La setmana pasada el Betis i el Sevilla van donar un espectacle lamentable, sobretot les directives, impropies de clubs de primera. Al final l'entrenador del sevilla (un altre impresentable)va acabar a l'hospital després que un exaltat li va fotre pel cap una ampolla.
Aquest cap de setmana un entrenador de categories infantils del barça ha estat denunciat per donar una patada a una jugadora de l'equip rival.

El capità del DARKIS (o sigui jo mism), ahir no va poder jugar, i va acabar a l'ambulatori amb el cap obert i tres punts després de casi desagnar-se. Óstia, i un mal de cap de collons!! I just el dia que havia d'escriure un mail....

SI US PLAU PROU DE VIOLENCIA AL FUTBOL!!!

I ara us explicaré la jugada:
Com sempre havíem quedat a l'ABI, lloc de concentració dels jugadors. A l'hora adequada vem anar a buscar els cotxes, i per no anar en tots els cotxes vem agafar el de l'Antonio, jugador darki. En aquell moment Xavi va sortir corrent en direcció al seu cotxe (o sigui el meu cotxe), internant-me per la banda esquerra del carrer, driblant a dos transeunts i un gos, i em vaig plantar davant del cotxe. Vaig agafar la meva bossa en un ràpid moviment ziga zaga que va deixar la defensa rival sense saber reacionar. En aquell moment la resta de l'equip arribava a la zona on jo estava, l'Antonio ràpidament va baixar del cotxe amb la intenció de desmarcar-se per la banda dreta del carrer tot esperant que jo li passés la meva bossa i marcar un tanto a l'introduir-la al maleter. Estavem sols, cap defensa rival ens ho impedia. El Nani ens seguia a distància. La jugada era clara. I, ja en càmera lenta, mentres jo abaixava el cap en direcció a la bossa per rematar-la dins el maleter, l'Antonio a la vegada pujava la porta del maleter. La rematada de cap que li vaig fotre a la porta del maleter va ser histórica i van apareixer al meu voltant tot d'ocellets volant i unes campanes dringaven a tot volum en el meu cap.
A casa del Josep i la Maite, temple Darki, em van fer les primeres cures, gràcies maquíssima, i a l'ambulatori ja m'ho van arreglar. Em van dir però que les lesions internes del cervell ja hi eren quan em van portar, i que no hi podien fer res.
L'Alicia, la metgessa que em va atendre, apart de donar-me el mòbil, tant si com no em va voler possar la antitetànica al cul. No es pot possar al braç??

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

òstia xaval.... vaya pinyU!
sort de l'alicia....
jrc

7:50 p. m.  
Blogger Guillem said...

Vinga Xavi, que et milloris! I, per cert, què tal la metgessa? Pensa que, com a mínim, aquesta ja t'ha vist el cul, que ja no li vindrà de nou ;)

7:52 p. m.  
Anonymous Anònim said...

PER CERT, el mòbil q em va donar era el meu, que em va caure a terra.
xavi-e

10:13 a. m.  
Blogger xavier said...

Mentre passa tot això, el comitè de disciplina reglamentaria, dormint a la palla!!,

De que collons et queixes?,
Quin exemple va donar la directiva en els prolegòmens ?

Sempre arriba tard als encontres, mentre que en Santi, en Pere, en Finidi i un servidor sempre igual marxem d’una puta vegada i que els donin pel sac !!
I sempre ens acabem arronsant i esperant que arribin els de la directiva!
Que després hi hagi mala llet en el camp de joc!!, Normal!!i això es nota sobre tot amb en Pere i l’ Antonio, que estan fets uns busca raons!!

Darrerament aquest collons de directiva només expliquen les festorres que organitzen a l’ABI tot volent emular les festes d’aniversari que muntava el Ronaldo, quan estava al Madris !!
I es que l’esport ja es el que menys importa !!

10:15 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats