08 de març 2007

LA PROPOSTA DEL DIA

Una proposta innocent o potser indecent, que potser us la han feta alguna vegada, algun cop, o potser vosaltres la heu proposada algun cop a algú altre, o potser la heu pensat alguna vegada de fer i sigui pel que sigui no ha reiixit, no ha pogut ser, però encara la teniu en cartera, la teniu guardadeta, la manteniu en secret, com un desig per complir....

SI MARXÉS A FER LA VOLTA AL MÓN... VINDRIES AMB MÍ?

Fa uns mesos jo estava disposat i preparat, al final no va poder ser, pel que sigui, però encara està per complir. o no.
I tú? Si et fan aquesta proposta que diries?
Espero un comentari. o no.


Potser llegeix el post que ve a continuació i després torna a llegir la proposta aquesta.

1 Comments:

Blogger xavier said...

Si tu me dices ven

Si tu me dices ven
lo dejo todo.
Si tu me dices ven
será todo para ti.

Mis momentos más ocultos
también te los daré,
mis secretos que son pocos
serán tuyos también.

Si tu me dices ven
todo cambiará.
Si tu me dices ven
habrá felicidad.

Si tu me dices ven,
si tu me dices ven.

No, detengas el momento
por las indecisiones.
Para unir alma con alma
corazón con corazón.
Reir contigo ante cualquier dolor,
llorar contigo,
llorar contigo será mi salvación.

Pero si tu me dices ven
lo dejo todo.
Que no se te haga tarde
y te encuentres en la calle
perdida, sin rumbo y en el lodo.
Si tu me dices ven
lo dejo todo


No, detengas el momento
por las indecisiones.
Para unir alma con alma
corazón con corazón.
Reir contigo ante cualquier dolor,
llorar contigo,
llorar contigo será mi salvación.

Pero si tu me dices ven
lo dejo todo.
Que no se te haga tarde
y te encuentres en la calle
perdida, sin rumbo y en el lodo.
Si tu me dices ven
lo dejo todo

5:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

Free counter and web stats