LA VAGA DEL DIA
Usuaris "farts" de Renfe fan una crida a no pagar dijous vinent
"Dijous, no paguem" és una acció de protesta que s'està convocant a través d'internet contra les constants incidències a la xarxa de Rodalies de Renfe. Els promotors d'aquesta iniciativa, que signen com a "usuaris farts de la Renfe", afirmen que "d'ara en endavant, els dijous no pagarem el bitllet de Renfe (ni regional, ni rodalies)! I no tornarem a pagar fins que el cèlebre 'pla de xoc' anunciat pel Govern no es faci realment efectiu". Al missatge justifiquen l'adopció d'aquesta mesura
"Dijous, no paguem" és una acció de protesta que s'està convocant a través d'internet contra les constants incidències a la xarxa de Rodalies de Renfe. Els promotors d'aquesta iniciativa, que signen com a "usuaris farts de la Renfe", afirmen que "d'ara en endavant, els dijous no pagarem el bitllet de Renfe (ni regional, ni rodalies)! I no tornarem a pagar fins que el cèlebre 'pla de xoc' anunciat pel Govern no es faci realment efectiu". Al missatge justifiquen l'adopció d'aquesta mesura
perquè estem tips que Renfe ens faci arribar sistemàticament tard a la feina
perquè estem tips que Renfe ens faci viatjar a peu dret o tirats per terra
perquè estem tips que Renfe ens tingui per tan poca cosa que no es molesti ni a informar-nos d'avaries i incidències
perquè estem tips de Renfe i no ens creiem les promeses de millora del govern espanyol.
Bé, ja m'explicareu els usuaris habituals de RENFE la vostra postura, si fareu la vaga, o no, i la incidència que us trobareu. Bona feina de camp!
2 Comments:
Jo intentaré no pagar, però tampoc estic per anar saltant les barreres ni fer el que a mi em fot que es enganxar-me a algun.
En relació a la renfe cada dia tinc més clar que segurament hi ha més coses amagades de les que diuen. Plantejo algunes:
-els trens no es trenquen d'un dia per l'altre. Segurament les avaries d'ara poden ser fruit de la manca de manteniment i inversions durant anys.
-les obres de l'AVE, tenen a veure però moltes incidències son lluny de la zona d'obres.
-No estara havent'hi sabotatges? No es nou. Tot els usuaris de RENFE hem patit vagues amagades, per sindicats mafiosos (tots els sindicats de la renfe ho son especialment els de la CGT i els de maquinistes. 50 tios poden aturar tot un servei metropolità), a on no hi havia vaga pero cada dia hi havia una averia.
-Perque nomès no funcionen les rodalies de Barcelona i les de Madrid si que tenen més kilometres, més frecuència, i més usuaris? O s'ha de felicitar als de Madrid o potser s'ha fet com van fer amb la linia de Ripoll la de Lleida i altres: "Como esto se lo van a quedar los catalanes dejamos de invertir, nos llevamos el dinero a otros sitio y luego si los polacos lo quieren arreglar que pongan la pasta ellos".
-"De aquellos polvos vienen estos lodos". Es diu que el servei no pot creixer més (fins ara ni posaven més vagons els cabrons). Les olímpiades van servir per construir les rondes i per tancar quilometres de tren al centre de barcelona. Ara falten vies.
-la xarxa de ferrocarril de començament de segle XX a catalunya tenia més quilometres que la del segle XXI (potser es exagerat, però estic disposat a fer una aposta).
-Cada cop la gent agafrà més el tren o un altre transport perque el preu de la vivenda li esta portant a viure a més de 50 quilometres del seu lloc de treball.
-Mateix clima, mateixos usuaris, mateix tipus de transport -Xarxes que funcionen millor: Metro i Ferrocarrils catalans. Fins i tot es nota en detalls: neteja i ajardinament de l'estació, disseny del mobiliari, etc...
-Per últim, la llista es interminable, a la RENFE es dona un fet sociològic que em sembla curios. Tothom se'n recorda de l'epoca de la Merce Sala, com a presidenta de RENFE i han passat ja molts anys. Algú sap com es diu o que cara té el director/a de Renfe actual. Algú sap el nom d'algun director d'empresa pública o similar (excepte els galàctics Florentinos i similars).Allò era una presidenta!
toni-aa
només una cosa més. Tots aquests polítics (Tots de tots els partits) que ara venen a salvar-nos a repartir paperets a les estacions i a fer-se les fotos de rigor preelectorals, a on estaven faun any i mig quan tots els usuaris patiem ja aquestes averies i vagues i ningu ens feia cas? a on estaven fa tres anys quan tothom veia que les estacions estaven brutes i mancades de manteniment i no hi havia ni horaris penjats? a on estaven fa cinc anys Quan ja hi anavme com a sardines als trens? a on han estat tot aquest temps?
toni-aa
Publica un comentari a l'entrada
<< Home