19 de febrer 2007

EL JOC DEL DIA


Hola a toton!

Els dilluns son força rarots. Costa posar en marxa la maquinaria per començar una nova setmana a la feina. Almenys jo trigo força a funcionar. Em paso el matí vagarejant entre papers, vaig d'un a un altre sense acabar de prendre cap determinació ni cap decisió sobre cap tema pendent. I tinc uns quants aparcats per sobre la taula del despatx... Avanço en els temes més fàcils i deixo el més complicat "per demà". De manera que després de mirar el correu, consultar les webs de sempre, visitar els blogs que m'agraden i fer el colacao de les 10:10 no sabia per on començar. Així que he agafat un post-it i m'he fet l'agenda setmanal. Ah! és que ara faig servir un post-it per fer l'agenda. Ni palm, ni agenda, ni outlook: un post-it que pots portar sempre a la butxaca o enganxat a la corbata o la bragueta. I sobre la marxa vas apuntant les coses interessants, el que has de fer, altres que no, i si t'ho oblides sempre pots dir que hi ha hagut un problema de post-it, perdó, un problema d'agenda. Ja n'he rentat unes quantes d'"agendes"... però les aventures amb les "agendes" ja us les explicaré un altre dia. o no.
Total que després de currar una estona tots hem de fer una parada per.... per que sí. Sobretot per fer un reset al cervell i tornar a començar. Salir i entrar. I us vull ensenyar un lloc on podeu anar a fer el reset. Es tracta del planeta Samorost1, que està a punt de desapareixer. Us podeu perdre una estona per allà, descobrint les parts interactives ajudant l'homenet a salvar el planeta. Segurament us sorprendrà. Cliqueu cliqueu!! i també hi ha la segona part, boníssima també. He jugat amb els meus nebots i, malgrat q al començament els costava pillar la dinàmica , al final va ser una festa! quina alegria cada cop que passavem una pantalla!! quina emoció mentre es carregava la següent pantalla, qué hi haurà, qu´ens passarà?? Va ser genial!!!
Free counter and web stats